[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Ik vraag mij af wie er nu open zal zijn om 5u, in sommige steden zorgt dat voor mensen die nog steeds wakker zijn / op de baan zijn

Dat gaat vonken geven. De ene wil spek met eitjes en de andere wil zijn 15e pint na een goal van Lukaku.
 
Terug
Bovenaan