[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Peter VDB is wel erg positief. CDK kan niet afwerken, KDB zijn passing is niet meer wat het was en Doku is duidelijk niet 100%

Echt goed vind ik het toch niet.
Allez wat moeten ze nu weer meer doen. Dominante 1ste helft met bij momenten goed tempo, goed druk naar voor. NZ doet bij momenten niet mee. Enorm veel baltoetsen in de 16 van de tegenstander, weinig duels verloren,…

De verwachtingen van sommigen zijn echt compleet van de pot gerukt.
 
Intensiteit weer veel te zwak. Tielemans een ramp, Charles weer op de foute plaatsen, Doku die meer thuis zit dan hier.
We winnen de meeste duels, maken tempo, geven niets weg. Nieuw-Zeeland komt gewoon met moeite op onze helft, laat staan in de 16. Je verwachtingen zijn compleet van de pot gerukt
 
De Ketelaere kan wel echt niet mee. Hoe slecht moet Pardo dan niet zijn op trainingen om geen voorkeur te krijgen?
Die speelt toch een degelijke 1ste helft. Wint zijn duels, is aanspeelbaar, maakt ruimte. En met de weinige ruimte die er is, ben je meer met CDK dan met de snelheid van Pardo
 
Gvd ik was speciaal aan het wachten op die flauwerik in die zetel om nog eens naar die madam van radio 2 te kunnen kijken. Heeft ze toch wel een Belgische vlag rond haar benen hangen :cry:
 
Tenminste goed dat het eindelijk lukt om op voorsprong te komen. NZL overrompeld, maar uiteindelijk had je met dat niveauverschil en de kansen al 3-0 moeten voorstaan… Zelfde pijnpunten als bij Iran: te veel individuele foutjes en misverstanden, plus het vertrouwen missen om af te werken. CDK vooral heeft precies ineens schrik om op doel te schieten. Doku en KDB niet op hun gewone niveau. Courtois precies iets te relaxed. En dan dat terugplooien na de 1-0…

‘t Is raar: op zich moet je blij zijn dat je voorstaat. Maar met al die missers is het frustrerend te weten dat je op deze manier misschien wel de volgende ronde haalt, maar dat dat het waarschijnlijk daarna ook wel over en uit is.
 
Ik vind CDK ook wel een goede match spelen eigenlijk, al had hij wel moeten scoren. Tielemans vind ik ook wel best goed spelen deze keer.

Doku wisselt weer goede dingen met slechte/voorspelbare af. Moet toch echt vaker gewoon gaan in plaats van zo vaak in te houden
 
Die speelt toch een degelijke 1ste helft. Wint zijn duels, is aanspeelbaar, maakt ruimte. En met de weinige ruimte die er is, ben je meer met CDK dan met de snelheid van Pardo
Sowieso, maar ben het wel eens dat er in zijn schot iets meer overtuiging mag zitten. Had ook een keer meer mogen trappen ipv afleggen naar Vanaken. Ma bon, we komen er wel, laat hem maar groeien en flitsen in de knock-out fase!
 
Die speelt toch een degelijke 1ste helft. Wint zijn duels, is aanspeelbaar, maakt ruimte. En met de weinige ruimte die er is, ben je meer met CDK dan met de snelheid van Pardo
Als je niet met vertrouwen naar de goal kan knallen, is de rest toch bijzaak. Aan De Cuyper konden we dat niet kwalijk nemen als verdediger, maar als spits...
 
Terug
Bovenaan