Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iran mag scoren? Dan zijn we wel nog eerste op basis van doelsaldo right?Nu hopen dat die Egyptenaren niet scoren.
Iran heet dan een saldo van +1 en wij van +3Iran mag scoren? Dan zijn we wel nog eerste op basis van doelsaldo right?
Je kan in Seattle blijven i.p.v. naar Dallas te moeten en stel dat je wint in de volgende ronde dan wacht Argentinië ipv Bosnië/USAIs groepswinst eigenlijk zoveel beter? 2e eindigen lijkt zelfs interessanter, niet?
Niet te vroeg victory kraaienOok wel de eerste match ooit waar ik mij niet aan Theate heb geërgerd.

De scheids zal denken: Het heeft geen zin om het nodeloos te rekken.Vier minuten extra tijd maar![]()