Goed dat de eerste goals komen van Trossard, De Bruyne en Lukaku komen. Saelemaekers deed het niet goed, maar scoort dan wel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ecuador speelt tegen Mexico.zuid-korea moet 2 van de volgende 3 dingen hebben:
- kroatie verliest van ghana
- algerije en oostenrijk spelen geen gelijk
- dr congo wint niet van oezbekistan
iran moet 1 van die 3 dingen hebben
als zuid korea bij beste derdes komt spelen we tegen zuid-korea
Anders wordt het ecuador (wat waarschijnlijker is)
EcuadorBen ook wel niet overtuigd dat Zuid-Korea bij die beste derde eindigt. Senegal dan ?
Dat heeft ons toch helemaal niet genekt?Dat is net hetgeen ons in het verleden tegen een ploeg als Frankrijk nog genekt heeft. Tegen een op papier betere ploeg plots totaal niets meer durven en dan toch weggedrukt worden.
Sorry, maar daar ben ik nu ook niet van van overtuigd, als Tielemans zijn niveau heeft, zou ik die wel lager durven zetten en met dit middenveld starten. Het is nu niet dan Onana veel vertrouwen geeft en ja gaat aanvallender beter uit de verf komen imo. Ik zou dit middenveld altijd nog de volgende match(en) en evalueren, maar om direct af te schrijven, zou ik jammer vindenVeel te veel ruimte tussen de verdediging en middenveld met de huidige middenvelders
Als iedereen 3 keer gelijkspel kan het zelfs met 3 puntenGroepswinnaar met 5 punten, je moet het maar doen!
Spelen sowieso op 1 juli om 22 uur Belgische tijd in Seattle. Senegal lijkt me de grootste kanshebber.
Toch sterke ploeg. Hoger niveau dan Zuid-Korea alvast. Of Nieuw-Zeeland.Senegal lijkt me ook wel haalbaar
élke ploeg buiten de top 10 FIFA is toch sowieso haalbaar?Senegal lijkt me ook wel haalbaar
Klopt, denk dat ik me daar wel vergis in dat specifieke voorbeeld. Ik geef eerlijk toe dat mij specifieke fases van 8 jaar geleden voor de geest halen niet mijn sterkste punt is.Dat heeft ons toch helemaal niet genekt?
We verliezen daar door een kornet die Umtiti binnenkopt. Niet omdat we “niets meer durven”.
Die match kunnen we net zo goed winnen. Van een veel betere ploeg.
Senegal idd grootste kanshebberSenegal lijkt me ook wel haalbaar
Senegal is nog wel een niveau hoger dan Egypte of Iran.Senegal lijkt me ook wel haalbaar