2.5 matchen crap gespeeld en toch nog groepswinnaar... bevestigt wat iedereen zei.. dit is de zwakste groep van het WK. In een reuze wk met veel crap landen.
Maar hopelijk zijn ze nu wakker geschud. Want ben echt niet overdonderd hoor.
Vandaag ook weer eerste helft met kansen gemorst dat het niet normaal is. De vele counter goals vandaag verbloemen ook weer veel vind ik.
De match tegen Iran heb je gewoon gedomineerd en heb je gewoon de pech dat die bal er niet in gaat. Vandaag heb je ook heel de match gewoon in handen gehad en ben je buiten een keer of 3-4 nooit in gevaar gekomen. Match tegen Egypte was te zwak en daar was verandering al meteen te zien in de match tegen Iran. En Egypte heeft overigens bijna verloren van Iran vandaag.
0-1 -> gescoord op hoekschop
0-2 -> doorsteekpas van De Bruyne op Trossard
0-3 -> afstandsschot De Bruyne
1-4 -> lange bal van Castagne op Saelemaekers die voorzet en Lukaku kopt binnen
1-5 -> schot van Saelemakers na dat de bal bij verschillende spelers passeert, ook alles behalve een echte counter goal
Dus waar jij al die countergoals haalt, geen idee.
Vandaag:
55% balbezit, 10 schoten op doel voor België vs 2 van Nieuw-Zeeland, 8 corners vs 5, 38 gewonnen duels vs 30. Echt elke statistiek spreekt u gewoon tegen.
Match tegen Iran:
70% balbezit, 7 schoten op doel voor België vs 3 voor Iran, 4 corners vs 2, betere percentages van nauwkeurige passes, gewonnen duels, dribbels, passes, etc.
Echt alle cijfers spreken u gewoon tegen.