Je kan moeilijk kritiek geven op een ploeg na een 5-1 overwinning. Ik weet niet wat je verwacht, Nieuw-Zeeland is nog altijd geen San Marino ofzo. Ze hebben tegen Iran gelijk gespeeld en hadden tegen Egypte kunnen winnen.
Men stelt de kwalificatie van volgende ronde veilig, men wint met voldoende doelpunten verschil zodat we toch nog eerste eindigen (met het geluk dat Egypte hun match niet wint), Lukaku en KDB hebben elk gescoord. Er is weinig slechts dat je kan zeggen over deze match. Misschien dat het bij een andere tegenstander anders zou zijn maar dat is nu niet het geval en zijn zorgen voor later.
Men stelt de kwalificatie van volgende ronde veilig, men wint met voldoende doelpunten verschil zodat we toch nog eerste eindigen (met het geluk dat Egypte hun match niet wint), Lukaku en KDB hebben elk gescoord. Er is weinig slechts dat je kan zeggen over deze match. Misschien dat het bij een andere tegenstander anders zou zijn maar dat is nu niet het geval en zijn zorgen voor later.


Ge hebt het hier wel over de verdiende winnaar van de Africa cup hè !! Man man ge hoort hier toch iets ze. Dat is biezen pakken als het niveau hetzelfde blijft.