[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Dat die man nog een medium heeft als het over tactiek gaat…

RVG mag gerust eens een kleedkamer maken over 2014-2016.

100%, als je Jan Vertongen hoorde zit die echt wel met frustraties over dat EK, ik denk dat mijn mening over Wilmots nog lager bijgesteld moet worden als ik dat zo hoor.

Daar kun je een top docu over draaien denk ik dan. Zal niet veel schelen met "Le Bus : Les Bleus en grève" over Frankrijk 2010

Doordat Roberto Martinez te lang gebleven is (had na het EK 2020 moeten gaan ) vergeten we soms dat hij een verademing was na zijn voorganger.

er staat nu een artikel op sporza "moet je wel met doku starten"?

ewel ik vind dat nu eens een prachtige kop van artikel zie.
ik vind dat ventje teveel verwaand is de laatste tijd. die ziekte, die baby.... en dan nog die belabberde prestaties.
ik zou hem es op de bank zetten, dat hij z'n plaats maar terug verdient.

want veel hebben we nog niet gezien van hem op het veld. er naast, des te meer :rolleyes:

ik vind dat ventje teveel verwaand is de laatste tijd. die ziekte, die baby.... en dan nog die belabberde prestaties.

want veel hebben we nog niet gezien van hem op het veld. er naast, des te meer :rolleyes:
Ge kon zo bijna heel de ploeg op de bank zetten op die manier, zeker de eerste 2 matchen toch.

Hoe moet iemand vanop de bank zijn plaats verdienen?
Wat heeft "ziek zijn", "een baby" of "teveel verwaand" (van waar haal je het) er mee te maken?

Zijn prestaties konden naar mijn mening ook beter. En dat is hetgeen waar iemand moet op afgerekend worden. Maar iemand op de bank zetten omdat die "verwaand" is (hoezo zelfs? En dan denk ik dat anderen meer verwaand in de kern staan... deze er ook af?), ziek is geweest (so what? Als hij nu terug fit is?) of papa is geworden (relevantie?), ...

Met dat soort politieke spelletjes word je zeker geen kampioen. Waarom in godsnaam zouden we niet gewoon de beste spelers/combinatie opzetten?

Ik ben ook voorstander van te beginnen met Trossard op links en rechts bv Lukebakio/Saelemaekers/Moreira. Als je dan in minuut 60 nog Lukaku en Doku kan inbrengen tegen vermoeide spelers dan kan het wel knallen.

Ik volg dat, Doku is dit toernooi nog niet 1x z'n man voorbij geraakt bij wijze van spreken.
Trossard verdient op dit moment de plaats op links.
Dus dan zou ik rechts Lukebakio laten beginnen en Doku laten invallen.
Vanvoor in de punt hetzelfde met Pardo en Lukaku.
(tenzij Doku op training plots een flinke stap vooruit zou gezet hebben, dan mag die op rechts starten)

Terug
Bovenaan