Bjorn
Well-known member
Nee, en daarom dat da ook nooit zal gebeuren. Tis te hopen dus dat ze er geen nodig hebben.Zou Thibaut zijn ego dat wel aankunnen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, en daarom dat da ook nooit zal gebeuren. Tis te hopen dus dat ze er geen nodig hebben.Zou Thibaut zijn ego dat wel aankunnen?

Saele toonde net veel venijn en durf tijdens die invalbeurt. Vond die allesbehalve zwak maar goed.Want je wil Saelemaekers wél terug zien na een heel zwakke invalbeurt …
Doku, die ik ook niet top vond tegen Nieuw Zeeland, wordt hier toch echt nog altijd serieus onderschat.
Koude keeper inbrengen tijdens een penalty reeks, goed plan.Benieuwd als het op penalties aankomt of Garcia onze Thibaut eruit durft te halen voor Lammens. Qua statistieken zit Courtois bij de allerslechtste pakkers nog aanweizg op dit WK (13 op 79 of 16,5%). Lammens de allerbeste (8 op 26 of 30,7%). Dit niet doen zou ongelooflijk onlogisch zijn.
Koude keeper inbrengen tijdens een penalty reeks, goed plan.
Courtois heeft nog nooit een penaty reeks op een groot tournooi mogen trappen, ik gun het hem om er eentje te keepen (liefst wel in de kwartfinale of zo)Nee, en daarom dat da ook nooit zal gebeuren. Tis te hopen dus dat ze er geen nodig hebben.
DOORGAAN. KAPOTMAKEN.Lol waar zitte gullie hier toch over bezig. 3-0 voor de Belgen straks. Komen geen penalties aan te pas.
Als ik mij niet vergis, is Courtois daar wel in verbeterd later in zijn carrière. Ik zou hem er ook niet uithalen voor een penaltyreeks.
Krul die kwam er in voor Cillesen he. Cillesen.
| Date | Penalty Taker | Opponent Team | Competition | Outcome |
| 21/02/2026 | Ante Budimir | CA Osasuna | LaLiga | Goal |
| 14/02/2026 | Mikel Oyarzabal | Real Sociedad | LaLiga | Goal |
| 28/01/2026 | Vangelis Pavlidis | Benfica | UEFA Champions League | Goal |
| 10/12/2025 | Erling Haaland | Manchester City | UEFA Champions League | Goal |
| 27/09/2025 | Julián Álvarez | Atlético Madrid | LaLiga | Goal |
| 13/09/2025 | Mikel Oyarzabal | Real Sociedad | LaLiga | Goal |
| 05/07/2025 | Serhou Guirassy | Borussia Dortmund | FIFA Club World Cup | Goal |
| 18/06/2025 | Rúben Neves | Al-Hilal | FIFA Club World Cup | Goal |
| 16/04/2025 | Bukayo Saka | Arsenal | UEFA Champions League | Saved |
| 01/03/2025 | Isco | Real Betis | LaLiga | Goal |
| 15/02/2025 | Ante Budimir | CA Osasuna | LaLiga | Goal |
| 11/02/2025 | Erling Haaland | Manchester City | UEFA Champions League | Goal |
| 08/02/2025 | Julián Álvarez | Atlético Madrid | LaLiga | Goal |
| 12/01/2025 | Robert Lewandowski | FC Barcelona | Supercopa de España | Goal |
| 10/12/2024 | Charles De Ketelaere | Atalanta | UEFA Champions League | Goal |
En hoe vaak keer zou zoiets goed uitdraaien denk je?
Aldus sprak de profeet!DOORGAAN. KAPOTMAKEN.
Ik reken er op dat, als Rudi iedereen bij ons afdreigt om géén gekke aanloopjes te doen, dat meeste andere landen zichzelf wel uitschakelen bij zo een reeks.Benieuwd als het op penalties aankomt of Garcia onze Thibaut eruit durft te halen voor Lammens. Qua statistieken zit Courtois bij de allerslechtste pakkers nog aanweizg op dit WK (13 op 79 of 16,5%). Lammens de allerbeste (8 op 26 of 30,7%). Dit niet doen zou ongelooflijk onlogisch zijn.
vaker dan je denkt? keeper lijkt mij de positie waar match-ritme het minst effect heeft.En hoe vaak keer zou zoiets goed uitdraaien denk je?
Met een (te) offensieve opstelling gaan we ook wel sterretjes zien tegen Ivoorkust hoor. Snelle, vinnige en slimme voorhoede die ons echt heel erg pijn kan doen.Ik heb schrik voor een dwaze defensieve opstelling van de Rudi![]()

Met een (te) offensieve opstelling gaan we ook wel sterretjes zien tegen Ivoorkust hoor. Snelle, vinnige en slimme voorhoede die ons echt heel erg pijn kan doen.
Naar mijn gevoel is de 3-5-2 van tegen Kroatië de way to go.