[Groep I] Frankrijk, Senegal, Irak, Noorwegen

Iemand anders problemen met de VRT MAX replays voor deze wedstrijden? Van Frankrijk - Irak is er enkel de eerste helft en van Noorwegen - Senegal enkel de 2e helft :crazy:
 
Ja, het was daar nog een gepruts bij Senegal op het einde van die eerste helft. Ook nog die blunder van Mendy waar Haaland uiteindelijk op de paal knalt.
 
Terug
Bovenaan