[Groep K] Portugal, DR Congo, Oezbekistan, Colombia

Goal gescoord 2 minuten nadat hij bewees maar een klein mannetje te zijn. Met zijn verontwaardiging omdat Portugal de bal terug gaf, nadat de Oezbeken de bal buitenschoten omdat meneer op de grond bleef rollen. Mogelijks na een lichte fout wel. ;)
 
Alle vedetten tot nu toe toch op de afspraak in de openingsronde, mooi om te zien. Dat worden er 3 van Romelu tegen Nieuw-Zeeland hé ;)
 
Als je die eerste goal van Ronaldo herbekijkt, zie je dat het niet zomaar een simpel goaltje was. Iedereen van Portugal blijft in positie en hij ruikt gewoon het doelpunt, komt vliegensvlug naar de juiste positie en steekt 'm binnen. De honger na al die jaren is nog niet minder, toch mooi om zien.
 
Groot deel van Colombia gezien vannacht. Speciaal wekker gezet want deze pot wilde ik toch wel zien (James :love:). Terechte winst van Colombia. Kon na een half uur al 3-0 staan, mooi dat ze uiteindelijk toch nog beloond werden. Puntje tegen Portugal is nu genoeg voor groepswinst.

Werd ineens ook duidelijk dat het punt van Congo tegen Portugal gewoon aan Portugal lag en niet zozeer aan de sterkte van Congo.

In het postmatchinterview bewees hij dat vervolgens opnieuw
:crazy:


#EgoVanGlas
Waar hij een dwaze vraag van een journalist weigerde en een andere aan het woord liet? :laugh:

Kom zeg, volledig terecht zoiets.
 
De vragen die 'journalisten' soms stellen is toch echt... vooral flauw en inspiratieloos eigenlijk. Zijn dat dan van die werknemers van magazines of websites die eigenlijk nooit iets over voetbal schrijven, behalve tijdens het WK? En dan sturen ze maar diegene die normaal de kruiswoordraadsels verzint of artikels schrijft over '5 tips om de beste potpourri te maken'? Als het échte sportjournalisten zijn, dan is het nog véél erger natuurlijk...
 
Terug
Bovenaan