[Groep L] Engeland, Kroatië, Ghana, Panama

Al dat gezaag op Wynants, terwijl je gewoon op de BBC kan kijken

On topic: altijd penalty voor Ghana natuurlijk
Deze wedstrijd toont ook nog maar eens hoe moeilijk het kan zijn om door een sterk defensief blok te komen. Engelsen nog zwakker dan ons tegen Iran (die uiteraard wel een mindere kern hebben)
 
Terug
Bovenaan