Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Ben ik dan een ook een jong 2dehand of neigend naar nieuw die nog moet ingereden worden, wat bepaalt het? @Mulan :thinking:
Gelieve ✍️ +

of

✍️ -

te willen gebruiken, dan kan @Slyke volgen of het min of pluspunten zijn ;)
Normaal gezien gebruik ik dat in de positieve betekenis. Maar dat was dus een "ik moet dat onthouden" :p
Zoude gij uw tijd niet beter in @Slyke steken i.p.v. af te spreken met andermans crush?
Hier meneer met de grote muil die me al 20 keer heeft aangetrokken en afgestoten en over zijn spoilerke zevert gaat nu eens zeggen wat ik moet doen omdat ik nu mijn pijlen op @Mulan richt!

Hier meneer met de grote muil die me al 20 keer heeft aangetrokken en afgestoten en over zijn spoilerke zevert gaat nu eens zeggen wat ik moet doen omdat ik nu mijn pijlen op @Mulan richt!
Dat spoilerke gaat effectief over een onderdeel van mijnen auto hé, @Mulan kan dat bevestigen!
En uw 20 keer is een zware onderschatting van de werkelijkheid :oi22:

Ben ik dan een ook een jong 2dehand of neigend naar nieuw die nog moet ingereden worden, wat bepaalt het? @Mulan :thinking:
Aantal vorige eigenaars + jaarlijkse frequentie van het aantal beurten.

Aangezien gij meer ervaring hebt dan mij op "zachte ritjes" ben ik de nieuwe en jij de jonge (letterlijk!) tweedehands! 😁

Terug
Bovenaan