Nee dat denk ik niet! En als Mulan nu eens zacht wil doen met een vrouw, het moet niet altijd hard he

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee dat denk ik niet! En als Mulan nu eens zacht wil doen met een vrouw, het moet niet altijd hard he

Gij zijt gewoon stiekem jaloers ja!Nee dat denk ik niet! En als Mulan nu eens zacht wil doen met een vrouw, het moet niet altijd hard he![]()
Bij jou wel!Ik dacht dat je liever iets hards had op een volgende date![]()

Tja, als ze met MIJ wil afspreken lijkt me dat wel duidelijk..Gij zijt gewoon stiekem jaloers ja!
ge moogt nog kiezen op wie van ons twee

Als uw interesse bij vrouwen ligt kan ik u nog wel ene aanraden, maar die zit niet op BGMaar mss is 2023 wel het jaar van de ontdekkingen?![]()

Die truken van de foor ken ik wel, beste vriendinnen worden om de vent te kunnen binnendoen.Tja, als ze met MIJ wil afspreken lijkt me dat wel duidelijk..![]()
*Mompelt iets over "bedanken voor afdankertjes"*Als uw interesse bij vrouwen ligt kan ik u nog wel ene aanraden, maar die zit niet op BG![]()
Ik ben toch ook een afdankertje?*Mompelt iets over "bedanken voor afdankertjes"*

Jaaaa maar met weinig km op èn ik hou wel van de look!Ik ben toch ook een afdankertje?![]()

Hoezo kiezen op wie van jullie 2?Gij zijt gewoon stiekem jaloers ja!
ge moogt nog kiezen op wie van ons twee
Yes!Tja, als ze met MIJ wil afspreken lijkt me dat wel duidelijk..![]()
Ah die kende ik nog niet,Die truken van de foor ken ik wel, beste vriendinnen worden om de vent te kunnen binnendoen.
.Voor een onervaren maagd moet je toch niet bij mij zijn. Zie daarvoor het datingtopicJaaaa maar met weinig km op

èn ik hou wel van de look!![]()

Normaal gezien gebruik ik dat in de positieve betekenis. Maar dat was dus een "ik moet dat onthouden"

Hier meneer met de grote muil die me al 20 keer heeft aangetrokken en afgestoten en over zijn spoilerke zevert gaat nu eens zeggen wat ik moet doen omdat ik nu mijn pijlen op @Mulan richt!Zoude gij uw tijd niet beter in @Slyke steken i.p.v. af te spreken met andermans crush?
Dat spoilerke gaat effectief over een onderdeel van mijnen auto hé, @Mulan kan dat bevestigen!Hier meneer met de grote muil die me al 20 keer heeft aangetrokken en afgestoten en over zijn spoilerke zevert gaat nu eens zeggen wat ik moet doen omdat ik nu mijn pijlen op @Mulan richt!

Ok het is al minstens 30 keer.Dat spoilerke gaat effectief over een onderdeel van mijnen auto hé, @Mulan kan dat bevestigen!
En uw 20 keer is een zware onderschatting van de werkelijkheid![]()
Aantal vorige eigenaars + jaarlijkse frequentie van het aantal beurten.Ben ik dan een ook een jong 2dehand of neigend naar nieuw die nog moet ingereden worden, wat bepaalt het? @Mulan![]()