Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Nieuw of occasie, sowieso dat damaandelijks nen oliewissel heeft, tenzij dant nen electrischen is.

Awel, dermee dat da nog iets meer ingeburgerd moe raken, da het aanbod wa ruimer is
Ja, de tijden dat ieder gezin zijn eigen auto had en enkel het gezinschoofd er mee mocht rijden liggen gelukkig achter ons. Nu heb je veel nieuwe vormen om om te gaan met een wagen he. Lang leve de firmawagen.

Oei, zijn er problemen waar je over wil spreken?
Nee hoor! Den uitlaat van mijn huidige wagen is tip top!

Ook de koplampen staan nog heel correct afgesteld, ondanks er al 2 kinderstoelen instaan.

Ik hoef niet persé eerste eigenaar te zijn... dan ligde daar teveel wakker van als er nen bluts in zit
Ook waar. Maar ik wil absoluut geen 25ste eigenaar zijn ook. Teveel kans op een lichte boordcomputer.

Nee hoor! Den uitlaat van mijn huidige wagen is tip top!

Ook de koplampen staan nog heel correct afgesteld, ondanks er al 2 kinderstoelen instaan.

Ook waar. Maar ik wil absoluut geen 25ste eigenaar zijn ook. Teveel kans op een lichte boordcomputer.
Na uiterlijk den 3de kinderstoel gaat ge het kinderslot moeten opzetten denk ik, of ge gaat mogen uitkijken naar iets nieuws/anders/groter...

Transformers dan? Zolang ge maar af en toe een smeerbeurt krijgt van deze madam is het mij allemaal eender

MV5BOTA0NzMyMTE1M15BMl5BanBnXkFtZTcwNTk2NTIyMw@@._V1_.jpg

Terug
Bovenaan