Mulan
Well-known member
Ik zou zeggen: "Sorry, ik ben allergisch aan katten, die zal het toch niet worden!" maar ik ken iemand die daar eens heel smakelijk door zou lachen ...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou zeggen: "Sorry, ik ben allergisch aan katten, die zal het toch niet worden!" maar ik ken iemand die daar eens heel smakelijk door zou lachen ...

Buitenkatten wel hé!Ik zou zeggen: "Sorry, ik ben allergisch aan katten, die zal het toch niet worden!" maar ik ken iemand die daar eens heel smakelijk door zou lachen ...![]()
Oei, zijn er problemen waar je over wil spreken?Een nieuwe auto of eentje met 60k km's is betrouwbaarder dan ene met 350k km's op de teller.
En zwijgt over oude occasies waarvan den uitlaat los hangt.
Een nieuwe auto of eentje met 60k km's is betrouwbaarder dan ene met 350k km's op de teller.
En zwijgt over oude occasies waarvan den uitlaat los hangt.
Maar als ge der 10j mee wilt rijden nog, wil je toch liever geen roestbak die olie lekt...Ik hoef niet persé eerste eigenaar te zijn... dan ligde daar teveel wakker van als er nen bluts in zit
dan is een deelauto meer uw dingIk hoef niet persé eerste eigenaar te zijn... dan ligde daar teveel wakker van als er nen bluts in zit
Maar als ge der 10j mee wilt rijden nog, wil je toch liever geen roestbak die olie lekt...
dan is een deelauto meer uw ding
Ja, de tijden dat ieder gezin zijn eigen auto had en enkel het gezinschoofd er mee mocht rijden liggen gelukkig achter ons. Nu heb je veel nieuwe vormen om om te gaan met een wagen he. Lang leve de firmawagen.Nieuw of occasie, sowieso dat damaandelijks nen oliewissel heeft, tenzij dant nen electrischen is.
Awel, dermee dat da nog iets meer ingeburgerd moe raken, da het aanbod wa ruimer is
terug naar uw instapmodel gijNiet voor @kay-gell al beslist het BG-tribunaal daar anders over.
Elk zijn voorkeuren maar deze gaat wel heel ver.
Niet voor @kay-gell al beslist het BG-tribunaal daar anders over.
Elk zijn voorkeuren maar deze gaat wel heel ver.
Je verwart hem met Stifler.Jij hebt duidelijk @Ruigen Das zijn moeder nog niet gezien.
Nee hoor! Den uitlaat van mijn huidige wagen is tip top!Oei, zijn er problemen waar je over wil spreken?
Ook waar. Maar ik wil absoluut geen 25ste eigenaar zijn ook. Teveel kans op een lichte boordcomputer.Ik hoef niet persé eerste eigenaar te zijn... dan ligde daar teveel wakker van als er nen bluts in zit
Na uiterlijk den 3de kinderstoel gaat ge het kinderslot moeten opzetten denk ik, of ge gaat mogen uitkijken naar iets nieuws/anders/groter...Nee hoor! Den uitlaat van mijn huidige wagen is tip top!
Ook de koplampen staan nog heel correct afgesteld, ondanks er al 2 kinderstoelen instaan.
Ook waar. Maar ik wil absoluut geen 25ste eigenaar zijn ook. Teveel kans op een lichte boordcomputer.
De meeste hun wagen verandert vanzelf in een break of groter wanneer er kinderen bijkomen.Na uiterlijk den 3de kinderstoel gaat ge het kinderslot moeten opzetten denk ik, of ge gaat mogen uitkijken naar iets nieuws/anders/groter...