Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spel: Darksiders III
Platform: Switch

Dwarrows voor ps4 lijkt me leuk om te reviewenSpel: Yuoni
Platform: pc, PS4, PS5, Xbox
Spel: Dwarrows
Platform: pc, PS4, Xbox
Spel: Car Mechanic Simulator
Platform: pc, PS4, PS5, Xbox
Spel: Pirates of the Asteroid Belt
Platform: pc
Spel: Replikator
Spel: Cardaclysm
Platform: pc, Xbox, Switch
Spel: Demon's Residence
Spel: Darksiders III
Platform: Switch
Spel: Cookie Clicker
Spel: Hell Architect
Is pas release op 30/9 dus kan nog even duren voor er een key volgt.Interesse indien ik hier genoeg tijd voor krijg![]()
Aangevraagd.Dwarrows voor ps4 lijkt me leuk om te reviewen
Eastward op de switchIs pas release op 30/9 dus kan nog even duren voor er een key volgt.
Als ge ondertussen iets anders wil claimen, ga je gang.

Is ook nog meer dan een maandEastward op de switch![]()

We proberen toch telkens binnen de 2 weken.Ik ben hier wel in geïnteresseerd, maar had even een vraagje, hoeveel tijd krijg je om een review op te stellen.
met een 1 jarige in huis heb ik wekelijks niet heel veel tijd en ruimte om nog veel actief te spelen.
ik heb wel zo goed als alle types staan (buiten PS5 en Pc) dus kan wel zeker iets betekenen
oke, lijkt me wel te realiseren om er toch een aantal uren in te steken. zijn er bepaalde verwachtingen of templates wat er in de review moet staan ? Ik bekijk alvast de lijst. thxWe proberen toch telkens binnen de 2 weken.
Doe uw ding en hou een beetje rekening met de opmaak. Dus deftige inleiding en conclusie, daartussen enkele alinea's waarin de verschillende aspecten aan bod komen.oke, lijkt me wel te realiseren om er toch een aantal uren in te steken. zijn er bepaalde verwachtingen of templates wat er in de review moet staan ? Ik bekijk alvast de lijst. thx

Interesse indien ik hier genoeg tijd voor krijg![]()