Guest Review Topic (check de laatste posts voor alle games)

lol, maar serieus, eigenlijk verandert er niets aan buiten dat ze nu strenger zijn tegen mij. De lat is hoger gelegd. Het voordeel voor mij is dan dat ik nu niet uit de restjes moet kiezen, maar mee first choice heb.
Nice, hoe groot is die groep eigenlijk? Kweet dat je vroeger nog wel eens een symbolische euro kreeg.

Nice @Tonerider :clap:, de reviews die ik gelezen heb van u vond ik echt goed.

Ps @StanTem, of eenieder die met de frontpage bezig is: Ik ga letterlijk nooit nooit nooit rechtstreeks naar de FP. Ik lees enkel een artikel/review omdat ernaar gerefereerd wordt uit een thread (zoals bvb deze)... geen idee of ik de enige ben, of anderen dit ook doen.

Maar misschien interessant om te bekijken en zo meer FP trafiek te genereren?

En wat houd dat juist in? Wil er wel wat meer info over. Mag gerust via pb.
Teksten schrijven he :p
Als vast lid van de redactie word je wat strenger behandeld. Allez, je moet rekening houden met NDA's, embargo's, deadlines...
Da's bij deze guest reviews niet het geval. Als guest reviewer krijg je echter zelden AAA-games...
Nice, hoe groot is die groep eigenlijk? Kweet dat je vroeger nog wel eens een symbolische euro kreeg.
De auteurs vind je hier: https://www.beyondgaming.be/news/authors/

Spel: Orcs Must Die! 3
Platform: pc, PS4, Xbox

Spel: Book of Travels
Platform: pc

Spel: No Longer Home

Spel: A Way To Be Dead

Spel: Observer: System Redux
Platform: PS4

Spel: 112 Operator
Platform: Switch

Spel: Fort Triumph
Platform: PS4, Xbox, Switch

Spel: OCO

Spel: The Long Gate

Spel: Trigger Witch

Spel: Freddie Spaghetti 2
Platform: PS4, PS5, Xbox, Switch

Spel: Fort Triumph

Deze zou ik graag als volgende doen. Voor de switch uiteraard :p (PS4 kan ook eventueel, maar die is vanwege verbouwingen momenteel niet aangesloten en zal pas tegen volgende week weer operationeel zijn.)

Spel: Draft of Darkness

Spel: Winds & Leaves
Platform: PS VR

Spel: Instant Sports Winter Games

Spel: Blightbound
Platform: PS4, Xbox, pc

Nog een review:

Juplaaa:

Mag ik gewoon ff droog opmerken dat de hoeveelheid en kwaliteit aan reviews op de frontpage wel wat meer geapprecieerd mag worden?

De meeste bijdragen zijn ook leuk om te lezen, en gaan vaak over iets waar ik nog nooit van gehoord heb. Keep it up! (y)

Mag ik gewoon ff droog opmerken dat de hoeveelheid en kwaliteit aan reviews op de frontpage wel wat meer geapprecieerd mag worden?

De meeste bijdragen zijn ook leuk om te lezen, en gaan vaak over iets waar ik nog nooit van gehoord heb. Keep it up! (y)
Bedankt voor het compliment. Ik geef het door aan de rest van de redactie.

Terug
Bovenaan