Guest Review Topic (check de laatste posts voor alle games)

Ik ga precies moeten investeren in een Switch, want de enigste games die me wat de moeite lijken zijn telkens voor de Switch.
Ja, is de aankoop waard hoor. Zeker met gratis games...
(da's ook de reden waarom ik tot de aankoop ben overgegaan)

Ik denk dat ik nog effe ga wachten tot het solden zijn :help: Dacht dat het iets van 200€ ging zijn. Boy was I wrong.

Ik denk dat ik nog effe ga wachten tot het solden zijn :help: Dacht dat het iets van 200€ ging zijn. Boy was I wrong.
De Lite pakken hé. Als ik opnieuw zou kopen zou ik daarvoor gaan. Ik speel zelden op de TV en de Lite (mijn vriendin heeft er eentje) voelt solider aan een het scherm is iets beter.

De Lite pakken hé. Als ik opnieuw zou kopen zou ik daarvoor gaan. Ik speel zelden op de TV en de Lite (mijn vriendin heeft er eentje) voelt solider aan een het scherm is iets beter.
True story

(zelf eerst ne switch gehad en nu enkel de lite)

Ik heb de gewone versie (om met de kinderen op tv te kunnen spelen), maar moest ik geen kinderen hebben, had ik ook sowieso de Lite gekocht.

Ik krijg krampen van die joy-cons in handheld, dus een lite is voor mij geen optie. Thank god heb ik die Hori Split Pad Pro voor mobiel te spelen.

Kom jong, al die free games. Ge hebt de meerprijs van 100 euro zo terugverdiend :p

Kunt dan net als Dexels een van de vaste guest reviewers worden (of zelfs vast redactielid moest ge dat ooit zien zitten).

Ik heb een 'gewone' switch, die met verbeterde accu.
In eerste instantie heb ik die voor de kinderen, zodat ze ook samen kunnen spelen.
Om te reviewen is het toch ook wel makkelijk om de normale te hebben. Je kunt dan tenminste de verschillende manieren vergelijken. Sommige spellen spelen aangenamer in handheld en andere speel ik liever op mijn tv.

Ik twijfel over Kings bounty maar ben niet zo goed in dat soort games.
Hoe werkt dat eigenlijk met pure teambased multiplayer games. Lijkt me toch moeilijk om die te spelen met wildvreemden.

En nog eentje die ik nog niet had gepost blijkbaar:

Allez, doe mij maar Ayo The Clown voor pc, want mijn eigen moppen trekken toch op niets meer dus kan ik maar beter ne virtuele clown spelen

Terug
Bovenaan