Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Guest Review Topic (check de laatste posts voor alle games)
De Lite pakken hé. Als ik opnieuw zou kopen zou ik daarvoor gaan. Ik speel zelden op de TV en de Lite (mijn vriendin heeft er eentje) voelt solider aan een het scherm is iets beter.
De Lite pakken hé. Als ik opnieuw zou kopen zou ik daarvoor gaan. Ik speel zelden op de TV en de Lite (mijn vriendin heeft er eentje) voelt solider aan een het scherm is iets beter.
Ik heb een 'gewone' switch, die met verbeterde accu.
In eerste instantie heb ik die voor de kinderen, zodat ze ook samen kunnen spelen.
Om te reviewen is het toch ook wel makkelijk om de normale te hebben. Je kunt dan tenminste de verschillende manieren vergelijken. Sommige spellen spelen aangenamer in handheld en andere speel ik liever op mijn tv.
Ik twijfel over Kings bounty maar ben niet zo goed in dat soort games.
Hoe werkt dat eigenlijk met pure teambased multiplayer games. Lijkt me toch moeilijk om die te spelen met wildvreemden.
Ik twijfel over Kings bounty maar ben niet zo goed in dat soort games.
Hoe werkt dat eigenlijk met pure teambased multiplayer games. Lijkt me toch moeilijk om die te spelen met wildvreemden.
In een ver verleden werden de mensen die graag point-and-click adventures speelden op hun wenken bediend. Tussen 1988 en 2000 vierde dit genre naar mijn mening toch wel zijn hoogdagen. Rond deze periode kwamen titels als Maniac Mansion, Full Throttle, Day of the Tentacle, Grim Fandango en vele...