Guest Review Topic (check de laatste posts voor alle games)

In de maand juli heb ik wel wat tijd om een game te reviewen maar de maand juni is me te druk, zelfs geen tijd om te gamen, anders zou ik zeker die arcade Paradise willen reviewen op de PS4, deadline 15 juli is haalbaar, laat gerust iets weten

In de maand juli heb ik wel wat tijd om een game te reviewen maar de maand juni is me te druk, zelfs geen tijd om te gamen, anders zou ik zeker die arcade Paradise willen reviewen op de PS4, deadline 15 juli is haalbaar, laat gerust iets weten
Een maand na release is helaas te laat.

Huplaa, nog een review:

En nog eentje:

Aangezien jotn Arcade Paradise niet kan reviewen, wil ik het wel voor de pc-versie doen.
Lijkt me wel leuk.

Er passeren hier toch wel spellen waarvan ik me toch afvraag wat de makers dachten toen ze er aan begonnen.

Er passeren hier toch wel spellen waarvan ik me toch afvraag wat de makers dachten toen ze er aan begonnen.
Jep, al vind ik het ook wat vreemd dat sommige games niet genomen worden, zoals Willy Morgan and the Curse of Bone Town. Moest het op PlayStation zijn, had ik die genomen.

Spel: Willy Morgan and the Curse of Bone Town
Platform: Switch
Okay, die had ik dus volledig over het hoofd gezien.
Ik wil die wel reviewen.
Misschien is het een idee om in die posts met het overzicht, achter de link de platformen toevoegen?

Jep, al vind ik het ook wat vreemd dat sommige games niet genomen worden, zoals Willy Morgan and the Curse of Bone Town. Moest het op PlayStation zijn, had ik die genomen.
Ik denk dat het misschien vooral tijdgebrek is, dat is toch hetgene dat mij tegenhoudt.

Terug
Bovenaan