Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een maand na release is helaas te laat.In de maand juli heb ik wel wat tijd om een game te reviewen maar de maand juni is me te druk, zelfs geen tijd om te gamen, anders zou ik zeker die arcade Paradise willen reviewen op de PS4, deadline 15 juli is haalbaar, laat gerust iets weten
Absoluut te begrijpen maar ik houd het in de gaten en misschien volgende maand iets leuks om te reviewen, heel leuk initiatief trouwensEen maand na release is helaas te laat.
Van mijn part claimt ge hier alles in dit topic. Dus zeg maar welke je wil.Hoeveel reviews mag je per maand schrijven, want ik heb de smaak te pakken denk ik![]()
Jep, al vind ik het ook wat vreemd dat sommige games niet genomen worden, zoals Willy Morgan and the Curse of Bone Town. Moest het op PlayStation zijn, had ik die genomen.Er passeren hier toch wel spellen waarvan ik me toch afvraag wat de makers dachten toen ze er aan begonnen.
Okay, die had ik dus volledig over het hoofd gezien.Spel: Willy Morgan and the Curse of Bone Town
Platform: Switch
Die is wel op steam, kunnen jullie dan geen pc code krijgen?Jep, al vind ik het ook wat vreemd dat sommige games niet genomen worden, zoals Willy Morgan and the Curse of Bone Town. Moest het op PlayStation zijn, had ik die genomen.
PC-versie is al even uit. Ze geven nu Switch-codes omdat die release pas plaatsvond.Die is wel op steam, kunnen jullie dan geen pc code krijgen?
Ik denk dat het misschien vooral tijdgebrek is, dat is toch hetgene dat mij tegenhoudt.Jep, al vind ik het ook wat vreemd dat sommige games niet genomen worden, zoals Willy Morgan and the Curse of Bone Town. Moest het op PlayStation zijn, had ik die genomen.