Guest Review Topic (check de laatste posts voor alle games)

Spel: King's Bounty II (preview, achteraf ook review mogelijk)
Platform: pc

Spel: GRIME

Spel: Destroy all Humans
Platform: Switch

Destroy all humans wil ik als er geen andere gegadigden zijn wel met een kritische blik bekijken.

Interesse in GRIME. 'k Vermoed dat er trouwens nog enige onzekerheid is omtrent reviewcodes voor Super Magbot en Death's Door?

Interesse in GRIME. 'k Vermoed dat er trouwens nog enige onzekerheid is omtrent reviewcodes voor Super Magbot en Death's Door?
Nog geen antwoord gehad van Death's Door.
Super Magbot had ik over het hoofd gezien, is nu aangevraagd.
GRIME zal ik ook aanvragen (release is wel pas in augustus).

Spel: A Tale of Synapse: The Chaos Theories
Platform: Switch, pc

Spel: Intruder

@StanTem, ik wil niks reviewen, maar heb een vraag uit interesse.
Ik zie u vaak dingen zeggen a la "ik moet de key nog krijgen" ofzo.
Hoe gaat dat praktisch in zijn werk voor jullie (de redactie) t.o.v. de publisher? Heb je een portal waar alle mogelijk spellen op komen? Stuurt de publisher u ne mail met "hier wil je dit aub pretty please met sprinkles op reviewen? Reserveren die hun keys niet voor jullie? Is dat direct contact met de publisher, of is dat eerder een" verzamelend tussenorgaan"?
...

Is meestal een mail sturen rechtstreeks naar de uitgever in kwestie met de vraag voor een reviewcode. Sommige uitgevers sturen al direct een code door.

Er zijn ook enkele sites die enkele kleinere uitvevers bundelen en waarbij je via de site een key aanvraagt.

Mocht 'Willy Morgan and the Curse of Bone Town' niet doorgaan. Wil ik deze wel reviewen.

Totaal mijn ding niet, maar je lijkt me wel een vlotte pen te hebben. Leuk geschreven, kijk al uit naar destroy al humans als je hem zou doen

(lees niet alle reviews, dus niet te interpreteren dat de collega-gastreviewers geen vlotte pen hebben ofzo :) )

Wat ik me eigenlijk afvraag. Worden die reviews eigenlijk überhaupt een beetje gelezen?

Sinds ik zelf een review heb geschreven, ben ik wat meer beginnen lezen, daarvoor was het enkel bij een grote titel.
En ik heb toch ook al commentaar en likes gehad, dus er moeten wel enkelen zijn die ze lezen.

Spel: Mythic Ocean
Platform: Switch, Xbox

Spel: Red Wings: Aces of the Sky
Platform: PS4, Switch

Ik ga precies moeten investeren in een Switch, want de enigste games die me wat de moeite lijken zijn telkens voor de Switch.

Terug
Bovenaan