Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Guest Review Topic (check de laatste posts voor alle games)
Nog geen antwoord gehad van Death's Door.
Super Magbot had ik over het hoofd gezien, is nu aangevraagd.
GRIME zal ik ook aanvragen (release is wel pas in augustus).
@StanTem, ik wil niks reviewen, maar heb een vraag uit interesse.
Ik zie u vaak dingen zeggen a la "ik moet de key nog krijgen" ofzo.
Hoe gaat dat praktisch in zijn werk voor jullie (de redactie) t.o.v. de publisher? Heb je een portal waar alle mogelijk spellen op komen? Stuurt de publisher u ne mail met "hier wil je dit aub pretty please met sprinkles op reviewen? Reserveren die hun keys niet voor jullie? Is dat direct contact met de publisher, of is dat eerder een" verzamelend tussenorgaan"?
...
Is meestal een mail sturen rechtstreeks naar de uitgever in kwestie met de vraag voor een reviewcode. Sommige uitgevers sturen al direct een code door.
Er zijn ook enkele sites die enkele kleinere uitvevers bundelen en waarbij je via de site een key aanvraagt.
Sinds ik zelf een review heb geschreven, ben ik wat meer beginnen lezen, daarvoor was het enkel bij een grote titel.
En ik heb toch ook al commentaar en likes gehad, dus er moeten wel enkelen zijn die ze lezen.