Forumgebruiker
Banned

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Petitie om verplichte nickchange door te voeren naar "Forummisbruiker".
sorry, vergeten te melden: het tarief om mijn memes te quoten is 1 like en een knuffel (want ik voel me eenzaam)Petitie om verplichte nickchange door te voeren naar "Forummisbruiker".
Moderator op proef @GETHEZ, tweede taakje voor jou.sorry, vergeten te melden: het tarief om mijn memes te quoten is 1 like en een knuffel (want ik voel me eenzaam)
Mop reeds gemaakt.Petitie om verplichte nickchange door te voeren naar "Forummisbruiker".
sorry, vergeten te melden: het tarief om mijn memes te quoten is 1 like en een knuffel (want ik voel me eenzaam)
dus het idee leeft bij meerdere mensen. #democratieMop reeds gemaakt.
0/10
Bericht in onderwerp 'Klessiek ertiest reefjiewwwwwwwwwww: Bachman Turner Overdrive' https://www.beyondgaming.be/threads...www-bachman-turner-overdrive.2839/post-107722
Kunnen we wel spreken van mensen als we het hebben over crowdfunders?dus het idee leeft bij meerdere mensen. #democratie
Nee, we geloven nog altijd niet dat jij een vrouw bent.
elaba, mijn dag niet ruineren he. voor die ene keer dat een knappe blondine me ziet staan... don`t ruin my fantasyNee, we geloven nog altijd niet dat jij een vrouw bent.