Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Neen, elkaar via Tinder leren kennen. Hij werkte toen in de streek waar ik woonde. Ik huurde op dat moment maar was aan het uitkijken om iets te kopen. Hij had al een eigen woning. Eerst wisselden we af, eens bij mij, dan eens bij hem. Maar aangezien we ook beiden huisdieren hadden was dat niet zo praktisch. Mijn katten zijn dan meegekomen naar hier. Ik heb mijn huis wel nog een tijdje verder gehuurd maar vond mijn vriend ook maar weggesmeten geld.
Grappig dat het vroeg samenwonen wordt aangehaald. Zou eerder gedacht hebben dat er ‘commentaar’ zou komen op het snel aan kinderen beginnen :)

Neen, elkaar via Tinder leren kennen. Hij werkte toen in de streek waar ik woonde. Ik huurde op dat moment maar was aan het uitkijken om iets te kopen. Hij had al een eigen woning. Eerst wisselden we af, eens bij mij, dan eens bij hem. Maar aangezien we ook beiden huisdieren hadden was dat niet zo praktisch. Mijn katten zijn dan meegekomen naar hier. Ik heb mijn huis wel nog een tijdje verder gehuurd maar vond mijn vriend ook maar weggesmeten geld.
Grappig dat het vroeg samenwonen wordt aangehaald. Zou eerder gedacht hebben dat er ‘commentaar’ zou komen op het snel aan kinderen beginnen :)
Vond hij ook dat gij op Emma Stone lijkt?

Maakt niet uit eh. Na 5 maand had ik ook men appartement opgezegd en zijn we gaan samenwonen. Als het op dat moment goed zit waarom niet...

Best een poll openen zodat het publiek erover kan beslissen. Een 5-tal foto's lijkt mij genoeg om op te beoordelen.

Goh, achter anderhalf jaar samen zijn zwanger worden is ergens wel normaal. Zeker als je dan al een jaar samenwoont. Als je een beetje realistisch in het leven staat weet je wel waar jullie aan toe zijn.
Veel succes nog alleszins.

De reden van mijn nieuwsgierigheid is trouwens gelinkt aan het feit dat ik mij ook relatief snel zie verhuizen als alles blijft lopen zoals het loopt. Er wordt al over gepraat, maar ik heb iets gekocht, zij huurt, dus is het wat zoeken naar de beste manier om dat mettertijd aan te gaan pakken.

Ik moet H4R bijtreden. Ik herinner me een foto van jou van vroeger en ik zie wel gelijkenissen (smallere neus/bredere mond, fijn haar, ...)
Ahum, 't is wel R4H e.
Ik herinner me ook nog heeeeel vaag een foto van u. Maar ik kan me niet meer voor de geest halen hoe gij er uit ziet.
Best een poll openen zodat het publiek erover kan beslissen. Een 5-tal foto's lijkt mij genoeg om op te beoordelen.
Ik deel deze mening. Graag ook in verschillende outfits, zodat we niet te biased zijn.

Status: zoekt iemand om deze zomer een meerdaagse in de bergen mee te doen.

Ik wil de tent dragen maar ze moet haar eigen bagage/rugzak kunnen dragen.

Hup hup! (ik vind het toch wat raar om die zelf te openen).
Hahaha en ik vind dat niet raar 😆...
Gewoon daar staat the real drama te lezen. Hier is het eerder een schouderklopje voor diegene die alleen vallen, een baby krijgen of in het huwelijksbootje stappen :p. Als mod kunt ge nog elke oude 9lives thread opnieuw introduceren ;).

Terug
Bovenaan