Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444

Just dropping this here... 😇
Ik die poets doet mijn madam inderdaad warpen naar full ovulatie fase, blij dat de wetenschap dit nu bevestigt.

Ahja, iemand seksueel gijzelen is suuuuper goed voor je relatie, en is zeker iets om te promoten :thumb:

Ahja, iemand seksueel gijzelen is suuuuper goed voor je relatie, en is zeker iets om te promoten :thumb:
Dat is absoluut niet wat er staat, noch wat ik bedoel.

Maar als 1 van de 2 de huissloof is, dan lijkt het mij alvast logischer dat die minder energie over heeft en zich minder gewaardeerd voelt door zijn partner dan wanneer er gelijkwaardigheid gevoeld wordt in de relatie.

Dat is absoluut niet wat er staat, noch wat ik bedoel.

Maar als 1 van de 2 de huissloof is, dan lijkt het mij alvast logischer dat die minder energie over heeft en zich minder gewaardeerd voelt door zijn partner dan wanneer er gelijkwaardigheid gevoeld wordt in de relatie.

Wat impliceert dit dan?

De kans bestaat dat ze daarvoor in bed worden afgestraft.

Degoutant artikel.

Allé ség, en die seksspeeltjes doen hier nochtans geen klop in het huishouden...

En ik maar strijken...

Zoveelste artikel dat impliceert dat een man seks 'krijgt'.

Wat als zijn vrouw eigenlijk een groter libido heeft dan hem, en het 'niet krijgen' van seks wegens te weinig huishoudhulp eigenlijk als beloning over komt? o_O
Simpel toch. Die mannen moeten geen klop doen in het huishouden. Aangezien de vrouw dan alles moet doen, heeft ze ook geen tijd voor seks.

Win-win voor die man!

Ik snap heel de commotie rond dat artikel hier niet echt, het komt mij nog redelijk genuanceerd over (voor Nieuwsblad-niveau 🤪 ). Uiteindelijk gaat het over deze quote:

"Wat we wel vonden, is dat wanneer vrouwen het aandeel van hun man in het huishouden als eerlijk beschouwen, zij zich sterker aangetrokken voelen tot hun man."

Er is daar nu toch niks "afstraffen met seks onthouden" aan? Me dunkt dat een beetje een moderne/zelfstandige vrouw een man die zijn deel in het huishouden doet veel aantrekkelijker vindt dan één die elke dag met een pint in de hand naar de voetbal kijkt terwijl zij staat te strijken/kuisen/...? En het schijnt dat aantrekking best wel handig is qua goesting in seks.

Koppels die "afstraffen met seks onthouden" gebruiken in hun relatie moeten dringend eens aan hun communicatieskills gaan werken 😬

Laatst bewerkt:
Koppels die "afstraffen met seks onthouden" gebruiken in hun relatie moeten dringend eens aan hun communicatieskills gaan werken 😬
Gebeurd dat niet eerder onbewust? As in, als je onderling wat wrevel hebt etc je gewoon minder zin hebt?
Ik hoor soms wel "amai ik heb dit weekend nog eens gemogen" uitspraken maar die zijn toch eerder op lacherige toon. Ik kan me inbeelden dat er echt wel mannen/vrouwen zijn die sex als beloning/onthouding als straf gebruiken maar het merendeel van de koppels hopelijk toch niet?

Gebeurd dat niet eerder onbewust? As in, als je onderling wat wrevel hebt etc je gewoon minder zin hebt?
Ja maar dat is eerder iets zoals "we hebben ambras dus ik heb nu totaal geen goesting in u". Ik heb het over dingen zoals "ik ben kwaad want ge hebt het gras niet afgereden, ik zeg daar lekker niks over en gelijk wat voor moves ge maakt, vanavond is't kinneklop voor u".

"Wat we wel vonden, is dat wanneer vrouwen het aandeel van hun man in het huishouden als eerlijk beschouwen, zij zich sterker aangetrokken voelen tot hun man."
Aha, dat is wel een totaal ander statement dan de titel "man die meer in het huishouden helpt, heeft betere seks".

Want in principe: op basis van "eerlijk" kan het zijn dat je te veel doet in het huishouden, in die mate dat jouw vrouw het oneerlijk vindt, en daardoor slechtere seks hebt.

Het komt er dus eigenlijk op neer dat je je vrouw moet overtuigen dat hetgeen je in het huishouden doet, eerlijk is.
Onafhankelijk van de realiteit :oi22:

Aha, dat is wel een totaal ander statement dan de titel "man die meer in het huishouden helpt, heeft betere seks".

Want in principe: op basis van "eerlijk" kan het zijn dat je te veel doet in het huishouden, in die mate dat jouw vrouw het oneerlijk vindt, en daardoor slechtere seks hebt.

Het komt er dus eigenlijk op neer dat je je vrouw moet overtuigen dat hetgeen je in het huishouden doet, eerlijk is.
Onafhankelijk van de realiteit :oi22:
Een artikel niet beoordelen op zijn clickbait titel hé.

Ik denk dat als een relatie in de fase zit dat mentaal de rekening wordt gemaakt “die doet zoveel in het huishouden en heeft dus zoveel seks verdiend” er wel andere zorgen zijn die aangepakt moeten worden dan enkel dat seksleven.

Terug
Bovenaan