Monkytiger
Well-known member
Voor de duidelijkheid, pilletjes gepakt en paar weken later waren we er beiden van verlost.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik die poets doet mijn madam inderdaad warpen naar full ovulatie fase, blij dat de wetenschap dit nu bevestigt.![]()
Studie toont aan: bijdrage van man in het huishouden heeft ook gevolgen in bed
Mannen denken beter twee keer na vooraleer ze de vuile vaat of was laten staan. De kans bestaat dat ze daarvoor in bed worden afgestraft. Wetenschappelijk onderzoek wijst namelijk uit dat mannen die een eerlijk deel van het huishouden op zich nemen, een beter seksleven hebben. Opvallend: een...m.nieuwsblad.be
Just dropping this here...![]()
![]()
Mannen denken beter twee keer na vooraleer ze de vuile vaat of was laten staan. De kans bestaat dat ze daarvoor in bed worden afgestraft. Wetenschappelijk onderzoek wijst namelijk uit dat mannen die een eerlijk deel van het huishouden op zich nemen, een beter seksleven hebben. Opvallend: een...m.nieuwsblad.be
Dat is absoluut niet wat er staat, noch wat ik bedoel.Ahja, iemand seksueel gijzelen is suuuuper goed voor je relatie, en is zeker iets om te promoten![]()
Dat is absoluut niet wat er staat, noch wat ik bedoel.
Maar als 1 van de 2 de huissloof is, dan lijkt het mij alvast logischer dat die minder energie over heeft en zich minder gewaardeerd voelt door zijn partner dan wanneer er gelijkwaardigheid gevoeld wordt in de relatie.
De kans bestaat dat ze daarvoor in bed worden afgestraft.
De toon kon absoluut VEEL genuanceerder in het artikel.Wat impliceert dit dan?
Degoutant artikel.

Voor de duidelijkheid, pilletjes gepakt en paar weken later waren we er beiden van verlost.
Allé ség, en die seksspeeltjes doen hier nochtans geen klop in het huishouden...![]()
Ge doet het verkeerd!En ik maar strijken...

Zoveelste artikel dat impliceert dat een man seks 'krijgt'.Degoutant artikel.

Simpel toch. Die mannen moeten geen klop doen in het huishouden. Aangezien de vrouw dan alles moet doen, heeft ze ook geen tijd voor seks.Zoveelste artikel dat impliceert dat een man seks 'krijgt'.
Wat als zijn vrouw eigenlijk een groter libido heeft dan hem, en het 'niet krijgen' van seks wegens te weinig huishoudhulp eigenlijk als beloning over komt?![]()
). Uiteindelijk gaat het over deze quote:
Gebeurd dat niet eerder onbewust? As in, als je onderling wat wrevel hebt etc je gewoon minder zin hebt?Koppels die "afstraffen met seks onthouden" gebruiken in hun relatie moeten dringend eens aan hun communicatieskills gaan werken![]()
Ja maar dat is eerder iets zoals "we hebben ambras dus ik heb nu totaal geen goesting in u". Ik heb het over dingen zoals "ik ben kwaad want ge hebt het gras niet afgereden, ik zeg daar lekker niks over en gelijk wat voor moves ge maakt, vanavond is't kinneklop voor u".Gebeurd dat niet eerder onbewust? As in, als je onderling wat wrevel hebt etc je gewoon minder zin hebt?
Aha, dat is wel een totaal ander statement dan de titel "man die meer in het huishouden helpt, heeft betere seks"."Wat we wel vonden, is dat wanneer vrouwen het aandeel van hun man in het huishouden als eerlijk beschouwen, zij zich sterker aangetrokken voelen tot hun man."

Een artikel niet beoordelen op zijn clickbait titel hé.Aha, dat is wel een totaal ander statement dan de titel "man die meer in het huishouden helpt, heeft betere seks".
Want in principe: op basis van "eerlijk" kan het zijn dat je te veel doet in het huishouden, in die mate dat jouw vrouw het oneerlijk vindt, en daardoor slechtere seks hebt.
Het komt er dus eigenlijk op neer dat je je vrouw moet overtuigen dat hetgeen je in het huishouden doet, eerlijk is.
Onafhankelijk van de realiteit![]()
Ik kan niet anders, ik ben trotse bezitter van geen Nieuwsblad abonnement.Een artikel niet beoordelen op zijn clickbait titel hé.
Jaja dat kan je wel allemaal ethisch heel correct zeggen, je kan niet anders want uw date leest meeIk denk dat als een relatie in de fase zit dat mentaal de rekening wordt gemaakt ...