Hopelijk valt het wat mee?
Was niet echt een probleem behalve elke avond naar huis bellen en dan een uur wenen want 'ik wil naar huis', 'ik wil naar mama', 'ik wil hier zijn maar met mama' etc
Waaraan te werken? Jullie relatie (heeft ze het "probleem" al echt benoemd of stappen gezet om ze op te lossen?) Of tijd nemen om alles (dochters, het huis,...) zo goed mogelijk uit te zoeken en een eerlijke verdeling met vlotte overgang voorzien?
Zij is niet gelukkig, ze kan alleen mijn negatieve kanten zien, ze moet tijd en afstand hebben om perspectief te kunnen hebben.
Basically alles dat ik nu 'goed' doe is slecht want waarom deed je dat vorig jaar niet en alles wat ik slecht doe is -om een modewoord te gebruiken- een trigger.
Nu is het dus alles eh.
Ik en de kinderen die gisteren thuis komen, de kinderen bollen het direct af want ze willen hun vriendjes gaan zien maar dan wel zeggen dat mama zeker moet daar blijven en niet mag weg gaan --> probleem want 'ik mag toch ook vrienden zijn en ik moet hier toch niet zitten en wachten tot wanneer zij eens tijd hebben'.
Ik ben niet direct iemand met hopen zelfvertrouwen en zal mezelf altijd negatief beschrijven. Dus nu is het 'ik wil dat gij moeite doet en zelf toont waarom dat er hier toegevoegde waarde zou zijn en als je er zelf niet in geloofd waarom zou ik dat dan doen?'
En ik heb dan moeite om niet super rationeel te zijn en iets te zeggen genre 'ja natuurlijk zal er ander en misschien zelfs beter zijn, de kans dat ik de beste uit de 4 miljard ben is nogal klein'. Ik ben niet echt mijn eigen beste voorvechter
Zij wilt dus dat ik haar meevraag voor zaken met de kinderen te doen, communiceer met haar en 'moeite' doe. En ik zie dat er zaken zijn waar ik meer 'normaal' kan zijn, maar er is de vraag in hoeverre ik mezelf kan en wil veranderen.
Wat uw laatste zin betreft, ik heb geen idee. Ik heb haar vlakaf gevraagd of ze in haar gedachten definitief weg is en dit gewoon doet om het op een of andere manier minder pijnlijk te maken of dat ze er effectief nog iets in ziet. Want in het eerste geval is het niet de moeite om de boel te rekken. En dan zegt ze dat ze niet liever zou willen dan overtuigd te worden.. wat moet ge daar dan weer mee natuurlijk >.<
Maw mijn hoofd is een hoop chaos