Gebruikersnaam Vereist
Member
Via welk kanaal gevonden? Hoeveel uren per week betaal je zo iemand?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat klopt. Als mijn vrouw beter kon rijden zou ik haar misschien haar job kunnen laten opgeven om chauffeur te worden. Maar ze kan nauwelijks over het stuur kijkenIs dat voor met uwe 7-serie te rijden, beste user159?
High end? Is dat een extra knappe chauffeur die duur parfum gebruikt ofzo? Wat moet ik me daar bij voorstellen?Driverbuddy - tarieven
Misschien geen high end privéchauffeur, maar het geeft toch al een indicatie. Vaste chauffeur vanaf 30 euro/uur excl. BTW. Bedrijven die privéchauffeurs aanbieden maar geen tarieven hebben op hun website zullen wellicht een pak duurder zijn.
Goed idee er vanuitgaande dat ze geen duur betaalde carrièreperspectieven heeft én goed kan rijden. Heb je haar laten bijscholen?Mijn partner is mijn chauffeur.
Ik laat mij graag voeren. Zij is blij dat ze mag rijden. Ik betaal haar in liefde.
"Low end": een taxi-chauffeur met een typische taxi-wagen (Skoda/Mercedes/...).High end? Is dat een extra knappe chauffeur die duur parfum gebruikt ofzo? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
das met happy endingHigh end? Is dat een extra knappe chauffeur die duur parfum gebruikt ofzo? Wat moet ik me daar bij voorstellen?

Ik heb enkel een chauffeur nodig. Geen auto."Low end": een taxi-chauffeur met een typische taxi-wagen (Skoda/Mercedes/...).
"High end": een chauffeur in maatpak en een luxe sedan. Of daar benefits bij zijn weet ik niet.
Enfin, ik ken de wereld niet maar dat kan ik mij er toch wel bij voorstellen.
Goed idee er vanuitgaande dat ze geen duur betaalde carrièreperspectieven heeft én goed kan rijden. Heb je haar laten bijscholen?