Heeft er iemand hier een privechauffeur?

Ik probeer altijd 3 blikken bonen in tomatensaus te eten vooraleer ik op de bus stap. Na 4 haltes heb ik dan een privé chauffeur. Da's redelijk wat geld per maand, maar de lease voor de bus zit er mee in.

Als ik genoeg Duvels drink, biedt een privéchauffeur zich automatisch aan. Duvel mag je ook vervangen door eender welk alcoholisch drankje.

Mijn partner is mijn chauffeur.
Ik laat mij graag voeren. Zij is blij dat ze mag rijden. Ik betaal haar in liefde.

Driverbuddy - tarieven

Misschien geen high end privéchauffeur, maar het geeft toch al een indicatie. Vaste chauffeur vanaf 30 euro/uur excl. BTW. Bedrijven die privéchauffeurs aanbieden maar geen tarieven hebben op hun website zullen wellicht een pak duurder zijn.

Ik heb alles verkocht om in bitcoin te steken. Als dat gaat boomen ga ik daar werk van maken.
Momenteel dus nog niet dus ik volg deze thread met zeer grote aandacht!
Op de vraag hoeveel uren je die betaalt is dat meestal de uren die gepresteerd worden. Maar een royale fooi mag altijd!

High end? Is dat een extra knappe chauffeur die duur parfum gebruikt ofzo? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
"Low end": een taxi-chauffeur met een typische taxi-wagen (Skoda/Mercedes/...).
"High end": een chauffeur in maatpak en een luxe sedan. Of daar benefits bij zijn weet ik niet. :unsure:

Enfin, ik ken de wereld niet maar dat kan ik mij er toch wel bij voorstellen.

"Low end": een taxi-chauffeur met een typische taxi-wagen (Skoda/Mercedes/...).
"High end": een chauffeur in maatpak en een luxe sedan. Of daar benefits bij zijn weet ik niet. :unsure:

Enfin, ik ken de wereld niet maar dat kan ik mij er toch wel bij voorstellen.
Ik heb enkel een chauffeur nodig. Geen auto.
Maatpak? Dat vind ik toch niet van deze tijd en belachelijk zelfs

Goed idee er vanuitgaande dat ze geen duur betaalde carrièreperspectieven heeft én goed kan rijden. Heb je haar laten bijscholen?

We werken beide op dezelfde locatie dus dat zit snor.
Ze heeft jaren in de racing gezeten. Dus laat ons zeggen dat ze een aardig stukje kan sturen, ze kan wel een aardig stukje de bocht om.

Terug
Bovenaan