Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Posten!De ochtendruns zijn echt slecht, ik ga maar even stoppen met weerkaarten te bekijken want het is te deprimerend.
En terwijl krijgen wij hier grijs en nat kwakkelweer![]()
Vrieskou tot -45°C in de VS veroorzaakt al vijf verkeersdoden, president Biden: "Neem deze storm zeer ernstig" | VRT NWS Nieuws
Bij verschillende verkeersongevallen door de zware winterstorm Elliott zijn in twee Amerikaanse staten al zeker vijf mensen om het leven gekomen. In het noorden van het land kan het afkoelen tot -45 graden Celsius, maar ook bij de grens met Mexico kan de temperatuur dalen tot -20 graden Celsius...www.vrt.be
Ik geloof dat we ons niet kunnen voorstellen hoe koud dat wel niet moet zijn.

Dat toch wel boven -45. Daar pas ik wel voor en mijn energierekening nog meer.En terwijl krijgen wij hier grijs en nat kwakkelweer![]()
Geen nood, gezien de staat van ons energienetwerk zie ik dat niet bij machte om nog energie te leveren bij -45Dat toch wel boven -45. Daar pas ik wel voor en mijn energierekening nog meer.
Nog eens een foto gemaakt vanochtend met de wandeling. En het heeft de afgelopen 2,5 weken toch altijd vrij goed geregend hier.
![]()