Herinneringen 9legacy

Goh als je hier regelmatig leest blijft er altijd wat hangen denk ik. Ik ben het merendeel van al die info al vergeten ook natuurlijk. Als een poster het echt uithangt of naar mening dikke zever verkoopt blijft dat wel wat sneller hangen :)

Zo type trolls als rsc ofzo, toch wel een herkenbare stijl. Of Kerberos X die wat ging provoceren in Pol&Actua en dan weenthreads maakte op algemeen omdat hij infractions kreeg. Chauffagist (en vele dubbels ervoor) die in wereldstad De Panne woonde, hoogbegaafd was ofzo, bang van de zwarte mannen en een wapen wou kopen "als bescherming", en de laatste tijd vooral threads maakte over hoe zijn job bij een KMO tegenviel.

Straf se, ik zie dat dus echt niet.
Ook mensen soms waar ik al vaak discussies mee gehad hebben en die dan met een dubbel account komen na ne ban ofzo. Ik zie het dus echt totaal niet.

@Michster was bij die forummeeting, nu schiet het mij te binnen!

ik herinner mij bij u vooral veel kak :LOL:

Maar uwe naam weten we dus ook hé
Ik loop veel. Dus hint: U lid maken van de Strava Beyondgaming Running Club, even goed opletten en je weet meteen wie ik echt ben.
Zo moeilijk is dat dus niet ..

Of gewoon mijn email hijacken van dit forum, daar staat gewoon mijn naam in. ;)

Amai, 't feit dat ik 35-40 moet aanduiden ipv 30-34 steekt toch wel beetje!

En of ik tevreden ben over mijn leven... Goh, het is wat het is. Ik volg nu redelijk intensieve therapie dus het wordt wel beter, I guess. Gisterenavond geleerd dat alles waar ik mijn hele leven al op steun om beslissingen te nemen eigenlijk een foutieve aanname is dus woepie.

Ik vind dat eigenlijk wel raar. Ik ben al mijn halve leven psychisch ziek, depressief, angstig, medicatie, psychiaters en psychologen,.... En als er dan gevraagd wordt of ik tevreden ben met mijn leven is het "tja het is wat het is hé." En de rest hier "nee ik ben super ontevreden" lol.

Misschien ligt mijn standaard gewoon heel laag.

Dat was met nog iemand van Hasselt (redelijk groot, zwart haar), wiens naam mij even ontglipt en tot 1 maand geleden dacht ik dat @glashelder daar ook bij was, maar dat was dus iemand anders zijn we pas achter gekomen.
Ik had gezien dat je mij getagd had dus ik lees dat hier netjes van pagina 1 door tot hier, zodat ik zeker mee ben in het gesprek.

Het gaat drie bladzijdes over hoerenkoten en dan blijkt dat ik getagged ben over een meeting waar ik niet op was.

Amai, 't feit dat ik 35-40 moet aanduiden ipv 30-34 steekt toch wel beetje!

En of ik tevreden ben over mijn leven... Goh, het is wat het is. Ik volg nu redelijk intensieve therapie dus het wordt wel beter, I guess. Gisterenavond geleerd dat alles waar ik mijn hele leven al op steun om beslissingen te nemen eigenlijk een foutieve aanname is dus woepie.

Ik vind dat eigenlijk wel raar. Ik ben al mijn halve leven psychisch ziek, depressief, angstig, medicatie, psychiaters en psychologen,.... En las er dan gevraagd wordt of ik tevreden ben met mijn leven is het "tja het is wat het is hé." En de rest hier "nee ik ben super ontevreden" lol.

Misschien ligt mijn standaard gewoon heel laag.

Ik had gezien dat je mij getagd had dus ik lees dat hier netjes van pagina 1 door tot hier, zodat ik zeker mee ben door het gesprek.

Het gaat drie bladzijdes over hoerenkoten en dan blijkt dat ik getagged ben over een meeting waar ik niet op was.

En nu weer ik nog altijd niet wie dat was!
Het was eentje van 1m60, Venetiaans blond en altijd gedacht dat gij 't waart 🤷‍♂️🤣

Hoerekoten? Ik ga precies toch eens het hele topic doornemen.

Toch bizar hoe een brein kan werken.. Uit heel die post is dat het enige woord die me interesseerde.

Ik heb een nerdy t-shirt waar enkele handbewegingen op staan, onder andere een Hadouken. Mijn 3 jarige dochter stond erop dat ik haar die bewegingen aanleerde. Elke keer als ik dat tshirt aanheb staat ze nu Hadoukens op mij te doen.

... toch wel 1 van de zaken waar ik het meest trots op ben in mijn leven 🤓

Terug
Bovenaan