Let gij maar wa beter op als ge de spoorweg oversteekt.
En ik maar wuiven....
non doesnt care....![]()
@Tha_nOn ook van ons geburen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Let gij maar wa beter op als ge de spoorweg oversteekt.
En ik maar wuiven....
non doesnt care....![]()
Ik weet uw naam al lang, Toon De Ridderik moet zeggen dat ik op 9lives veel voorzichtiger was met het delen van info dan hier. Hier 2 seconde zoeken en ge weet mijn echte naam. Op 9lives heb ik jaren gezeten en buiten degene waar ik deals mee heb gedaan, denk ik niet dat iemand m`n echte naam kon achterhalen.
Laat het uit.Awel dat zou ik eens een interessant topic vinden!
damnit, was het zo doorzichtig?Ik weet uw naam al lang, Toon De Ridder
Het droop er vanaf!damnit, was het zo doorzichtig?
Toen viel er nog iets te beleven in de buurtAh ja. Dat weet ik van het prostitutie in de buurt topic. Die heeft die hoerenmadam ook gezien op straat.

Kheb die nooit gezien ze. Ik ken het café van langs te passeren :v (denk dat het nu eindelijk weer verkocht is, nee?)Ah ja. Dat weet ik van het prostitutie in de buurt topic. Die heeft die hoerenmadam ook gezien op straat.
Ja, ben benieuwd wat voor louche types er nu in komen.Kheb die nooit gezien ze. Ik ken het café van langs te passeren :v (denk dat het nu eindelijk weer verkocht is, nee?)
Dat is toch nog was mij tegenhoudt om in die thread mijzelf gaan voor te stellen met mijn naam eigenlijk. Ik denk dat ik sowieso al meer dan genoeg deel hier, maar dat beetje anonimiteit heb ik wel graag nog.ik moet zeggen dat ik op 9lives veel voorzichtiger was met het delen van info dan hier. Hier 2 seconde zoeken en ge weet mijn echte naam. Op 9lives heb ik jaren gezeten en buiten degene waar ik deals mee heb gedaan, denk ik niet dat iemand m`n echte naam kon achterhalen.
Jaren terug, toen ik ook vooral lurkte, werd er eens in een thread zo'n vraag gesteld "wat weten jullie over bepaalde posters". Ik dacht dat sommigen daar toch wel verschoten van wat anderen uit hun geheugen konden opdiepen.
ik herinner mij bij u vooral veel kakIk vind dat echt straf hoe sommige mensen hier ook echt zoveeeeeel kunnen onthouden. Niet alleen over anderen maar ook topics, uitspraken,...

Miljaar... dan zit er nog een 9liver die de hoerenmadam gezien heeft!.... the plot thickens.Kheb die nooit gezien ze. Ik ken het café van langs te passeren :v (denk dat het nu eindelijk weer verkocht is, nee?)

Weet uw madam da?Miljaar... dan zit er nog een 9liver die de hoerenmadam gezien heeft!.... the plot thickens.
Ik denk wel dat gij mij het meeste kent vanop 9lives. (allez buiten tomski)
ik heb u toch nog al mijn offertes van mijn tuinwerken doorgestuurd he? Jaja Ik ken non haar mail adres en zij de mijne.![]()

moet terugkomen!de kay-gell... (lol nu daagt me het fonetische van uw echte naam pas...) is nen celebrity. Hoeveel keer dat ik zijn gerechten al gemaakt heb vanop u site in de hoop ik ook fantastische kakverhalen zou kunnen vertellen...ik herinner mij bij u vooral veel kak
Maar uwe naam weten we dus ook hé
Ik vind dat echt straf hoe sommige mensen hier ook echt zoveeeeeel kunnen onthouden. Niet alleen over anderen maar ook topics, uitspraken,...
de kay-gell... (lol nu daagt me het fonetische van uw echte naam pas...) is nen celebrity. Hoeveel keer dat ik zijn gerechten al gemaakt heb vanop u site in de hoop ik ook fantastische kakverhalen zou kunnen vertellen...

Wist ge trouwens dat na die topic op 9lives HLN de buurt komen interviewen is. Mijn madam wou niet met naam in de krant lol.ik heb eerlijk gezegd niet zo'n fantastisch geheugen ze, zelfs nicks registreer ik maar sporadisch (als er een heel straf verhaal aan vast hangt ...)
maar als iemand een hoerenkot in uw buurt vermeldt, schept dat een band natuurlijk
Goh als je hier regelmatig leest blijft er altijd wat hangen denk ik. Ik ben het merendeel van al die info al vergeten ook natuurlijk. Als een poster het echt uithangt of naar mening dikke zever verkoopt blijft dat wel wat sneller hangenIk vind dat echt straf hoe sommige mensen hier ook echt zoveeeeeel kunnen onthouden. Niet alleen over anderen maar ook topics, uitspraken,...