Herinneringen 9legacy

ik moet zeggen dat ik op 9lives veel voorzichtiger was met het delen van info dan hier. Hier 2 seconde zoeken en ge weet mijn echte naam. Op 9lives heb ik jaren gezeten en buiten degene waar ik deals mee heb gedaan, denk ik niet dat iemand m`n echte naam kon achterhalen.
Ik weet uw naam al lang, Toon De Ridder

ik moet zeggen dat ik op 9lives veel voorzichtiger was met het delen van info dan hier. Hier 2 seconde zoeken en ge weet mijn echte naam. Op 9lives heb ik jaren gezeten en buiten degene waar ik deals mee heb gedaan, denk ik niet dat iemand m`n echte naam kon achterhalen.
Dat is toch nog was mij tegenhoudt om in die thread mijzelf gaan voor te stellen met mijn naam eigenlijk. Ik denk dat ik sowieso al meer dan genoeg deel hier, maar dat beetje anonimiteit heb ik wel graag nog.

Jaren terug, toen ik ook vooral lurkte, werd er eens in een thread zo'n vraag gesteld "wat weten jullie over bepaalde posters". Ik dacht dat sommigen daar toch wel verschoten van wat anderen uit hun geheugen konden opdiepen.

Ik vind dat echt straf hoe sommige mensen hier ook echt zoveeeeeel kunnen onthouden. Niet alleen over anderen maar ook topics, uitspraken,...

Kheb die nooit gezien ze. Ik ken het café van langs te passeren :v (denk dat het nu eindelijk weer verkocht is, nee?)
Miljaar... dan zit er nog een 9liver die de hoerenmadam gezien heeft!.... the plot thickens.
Ik denk wel dat gij mij het meeste kent vanop 9lives. (allez buiten tomski)
ik heb u toch nog al mijn offertes van mijn tuinwerken doorgestuurd he? Jaja Ik ken non haar mail adres en zij de mijne. :love:

Miljaar... dan zit er nog een 9liver die de hoerenmadam gezien heeft!.... the plot thickens.
Ik denk wel dat gij mij het meeste kent vanop 9lives. (allez buiten tomski)
ik heb u toch nog al mijn offertes van mijn tuinwerken doorgestuurd he? Jaja Ik ken non haar mail adres en zij de mijne. :love:
Weet uw madam da? :unsure:

godver, de :unsure: moet terugkomen!

ik herinner mij bij u vooral veel kak :LOL:

Maar uwe naam weten we dus ook hé
de kay-gell... (lol nu daagt me het fonetische van uw echte naam pas...) is nen celebrity. Hoeveel keer dat ik zijn gerechten al gemaakt heb vanop u site in de hoop ik ook fantastische kakverhalen zou kunnen vertellen...

Ik vind dat echt straf hoe sommige mensen hier ook echt zoveeeeeel kunnen onthouden. Niet alleen over anderen maar ook topics, uitspraken,...

ik heb eerlijk gezegd niet zo'n fantastisch geheugen ze, zelfs nicks registreer ik maar sporadisch (als er een heel straf verhaal aan vast hangt ...)

maar als iemand een hoerenkot in uw buurt vermeldt, schept dat een band natuurlijk

de kay-gell... (lol nu daagt me het fonetische van uw echte naam pas...) is nen celebrity. Hoeveel keer dat ik zijn gerechten al gemaakt heb vanop u site in de hoop ik ook fantastische kakverhalen zou kunnen vertellen...

Ik hoop dat 't u es lukt :D

Ik bedenk mij net dat ik hier ooit es 2 (?) forummeetings heb mee gedaan. Van eentje ben ik zeker, dat was in Leuven.
We zijn toen ergens gaan poolen ofzo en ik denk ook ergens gaan eten? Ik denk ergens op een eerste verdiep met veel hout. Maar dat is misschien 10 jaar geleden.
Dat was met nog iemand van Hasselt (redelijk groot, zwart haar), wiens naam mij even ontglipt en tot 1 maand geleden dacht ik dat @glashelder daar ook bij was, maar dat was dus iemand anders zijn we pas achter gekomen.

Er was ook nog iemand mee van het powertraining gedeelte en de rest weet ik dus totaal niet meer. Echt erg hoe ik dat allemaal kan vergeten.

ik heb eerlijk gezegd niet zo'n fantastisch geheugen ze, zelfs nicks registreer ik maar sporadisch (als er een heel straf verhaal aan vast hangt ...)

maar als iemand een hoerenkot in uw buurt vermeldt, schept dat een band natuurlijk
Wist ge trouwens dat na die topic op 9lives HLN de buurt komen interviewen is. Mijn madam wou niet met naam in de krant lol.

Goh als je hier regelmatig leest blijft er altijd wat hangen denk ik. Ik ben het merendeel van al die info al vergeten ook natuurlijk. Als een poster het echt uithangt of naar mening dikke zever verkoopt blijft dat wel wat sneller hangen :)

Zo type trolls als rsc ofzo, toch wel een herkenbare stijl. Of Kerberos X die wat ging provoceren in Pol&Actua en dan weenthreads maakte op algemeen omdat hij infractions kreeg. Chauffagist (en vele dubbels ervoor) die in wereldstad De Panne woonde, hoogbegaafd was ofzo, bang van de zwarte mannen en een wapen wou kopen "als bescherming", en de laatste tijd vooral threads maakte over hoe zijn job bij een KMO tegenviel.

Terug
Bovenaan