De sportschool, aja!Goh nee eigenlijk! Waar ik naartoe ga weet ik zeker dat plezant is!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De sportschool, aja!Goh nee eigenlijk! Waar ik naartoe ga weet ik zeker dat plezant is!
Ja natuurlijk, de beste sportschool dat ik tot nu toe al geweest ben!De sportschool, aja!

Hebt ge ook ne personal coach? Of gewoon gij met de toestellen?Ja natuurlijk, de beste sportschool dat ik tot nu toe al geweest ben!![]()
De topsporter in mij zoekt ook wat nieuws. Koop ik een boxsprings of spring ik daarmee niet ver en neem ik toch beter weer de latten om de afdaling naar beneden in te zetten?
Personal coach ahja voor de beste ervaring en kennis op te doenHebt ge ook ne personal coach? Of gewoon gij met de toestellen?
In de winkel of proefslapen thuis?steeds een testritje doen wel.
Bij iedere nieuwe oefening of als ge met een nieuwe trainingsbuddy start.In de winkel of proefslapen thuis?
Top. Hiervoor zet ik mijn topsportvrienden voor benefieten in.Bij iedere nieuwe oefening of als ge met een nieuwe trainingsbuddy start.
Zijn dat dan van die grote witte sportsokken?Gewoon een grote krokante sok waar je inkruipt.
Is ook perfect waterdicht door speciale coating.
Ik denk in de action.
Ja incl bijhorende sandalen.Zijn dat dan van die grote witte sportsokken?
Dat kan ik wel gebruiken maar ik weet niet of mijn trainingbuddy daar zo gemotiveerd van wordt.
En als zij niet presteert, is het maar een slappe training he…
Da’s niet echt sportief.Ja incl bijhorende sandalen.