Slyke
Well-known member
@pretoogje , @Mulan , @Vrouwtje Theelepel en alle andere dames mogen ook eens genieten van wat schoon (hoop ik):
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

sèèèèg, is dat alles wat ge te bieden hebt! Oh, maar ik zie dat ge iets later nog wat in uw kastje gevonden hebt. Maar eigenlijk is dat ook weer niet naar mijn zin. Ik ben vies van zo'n lijven met die six-packs. Bah, bah.@pretoogje , @Mulan , @Vrouwtje Theelepel en alle andere dames mogen ook eens genieten van wat schoon (hoop ik):
![]()
Hahaha... Liefste @pretoogje, ik probeer een beetje mijn posts van al dat vrouwelijk schoon te compenseren...sèèèèg, is dat alles wat ge te bieden hebt! Oh, maar ik zie dat ge iets later nog wat in uw kastje gevonden hebt. Maar eigenlijk is dat ook weer niet naar mijn zin. Ik ben vies van zo'n lijven met die six-packs. Bah, bah.

Je bent misschien nog in de ontkenningsfase! @Ruigen Das, wat denk jij daarover?@Ruigen Das : gene paniek! Don't panic! Ik heb geen late coming out gedaan! Het vrouwelijk schoon komt terug!

En we linken verder van 10 naar....ben even de tel kwijt...Je bent misschien nog in de ontkenningsfase! @Ruigen Das, wat denk jij daarover?![]()

POICNJ@Slyke, laat ons maar bij een gewoon lijf blijven! Misschien iets als dat van u?Al dat buitengewone dat is aan mij niet besteed. Ik ben ook maar een gewoontje!
kweeni, maar hij is wel snel van van onderwerp te veranderen...Je bent misschien nog in de ontkenningsfase! @Ruigen Das, wat denk jij daarover?![]()

En we linken verder van 10 naar....ben even de tel kwijt...
![]()
oftewel kan die telkens krak dezelfde poses aannemen, oftewel is de maker ne krak met dat verfblikje van paintIk denk dat ik in aanmerking kom!laat ons maar bij een gewoon lijf blijven! Misschien iets als dat van u?![]()