Slyke
Well-known member
En ben je in de val gelopen?Alleen Evelien.
Of mogen we binnenkort ook nog video's van jou verwachten op sociale media waarin je haar smeekt om jou te komen rimmen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ben je in de val gelopen?Alleen Evelien.
Jongeman, wat een taalgebruik. Ik zeg dat ik Evelien gezien heb. Jamenneman. StevigEn ben je in de val gelopen?
Of mogen we binnenkort ook nog video's van jou verwachten op sociale media waarin je haar smeekt om jou te komen rimmen?
Tnx voor dit mooie compliment!Jongeman

Bedoel je niet stiekem dat Evelien uw stevige jongeheer heeft gezien i.p.v. uw sterretje? Of heeft ze/hij beide gezien?Jongeman, Evelien. Stevig
Carglass herstelt, carglass vervangtBedoel je niet stiekem dat Evelien uw stevige jongeheer heeft gezien i.p.v. uw sterretje? Of heeft ze/hij beide gezien?
Nu, wees gerust, als uw sterretje gelekt wordt op internet en het is kleiner dan een stuk van 2 euro dan kan Carglass dat vakkundig weghalen.
Neen ?You had one job! (hebd'em?):
![]()
Maar enfin...Neen ?
Kben ni mee...Maar enfin...
- you had one job: het juiste bordje bij het juiste product plaatsen (link 1: job / Steve Jobs)
- Appels / Apple (link 2)
Deze kan ook:
![]()
Deze is duidelijke link met de vorige se
Deze is duidelijke link met de vorige se
¿ QUÉ ?![]()
Apple - appels
One job - Steve Jobs
![]()

Die is toch al dood![]()
Apple - appels
One job - Steve Jobs
![]()
Die is toch al dood
Chance dat die link duidelijk is...Ik zal alvast de volgende foto zetten, want anders daalt het niveau in stijgende lijn![]()
Chance dat die link duidelijk is...
Rollback naar... ?
Had ge de link snel genoeg door??