Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic

@nestorius dus...
"Bijna-varken op basis van cellen" -> je hebt jezelf een zwijn genoemt.

Again: nope! Liegebeest!
Aan hersencellen precies toch een gebrek.

Factuur van kadastraal inkomen is gepasseerd.
Mijn moeder betaald de helft en hun huis is dubbel zo groot.
Wat een belachelijk systeem. Hervormen die handel.
Idd, belachelijk systeem, die d-t regels.

Donno dat is gene rocket science é.
Gewoon ne dikke scheut en de emmer niet te vol dat ge niet continue licht te smossen é.

Dus ik zou gokken 8l
Precies toch wel een beetje rocket science.

De steel van stofzuigers die te kort zijn voor mensen >1m70 en gegarandeerd rugpijn geven.

De buis tussen de steel en de stofzuiger die te kort is waardoor de stofzuiger tegen uw enkels knalt als je er een snok aan geeft.
Die stofzuigers toch…
@Str8_6 hier een voorbeeld van een verkeerde je+uw… ;)

Zeg nu eens hoe je zou kunnen weten dat hij daar af moet. Zo'n uitspraak is imo dezelfde als zeggen dat als @Silence ooit naast mij rijd laat ik hem niet invoegen. Dat is een leuke stoere uitspraak maar daar blijft het ook bij gezien ik er toch maar het raden naar heb hoe @Silence Er uit ziet.

Er is een auto die mij links voorbij rijd en terwijl hij met zijn achterdeur ter hoogte van de voorkant van mijn auto zit, zijn pinker opzet en plots naar rechts begint te komen, ik claxoneer, maar geen enkele reactie, hij blijft naar rechts komen, dus ik kon bruusk remmen terwijl er ook nog een auto achter mij reed (gelukkig had die het ook al zien gebeuren en was die ook al beginnen remmen).

vandaag toerke gedaan met de moto, ik kom ergens op een kruispunt waar voorrang van rechts geld, ik kijk naar rechts en is vrij, ik kijk naar links en ineens zoeft daar ne camionet voorbij aan ijzingwekkende snelheid.

Drukke werkdag vandaag

5 cl limoensap (vers geperst) + 5 cl water + 5 cl cacacha (suikerrietrum) + 3-4 cl sucre de canne.
En dan veel ijs erbij

Dat is een cocktail die wegdrinkt als limonade. Maar dat valt wel wat tegen na enkele glazen...van limonade wordt je niet dronken

"Van limonade word je niet dronken."

Tellen fouten tegen interpunctie ook? Want ik lees nu plots een hoop posts met spaties voor het leesteken, zijn wij hier een Franstalig forum ofzo?

Zolang @Loser mijn overuren blijft financieren, blijf ik het forum dienen.

Ge ga hed of ge ga nie!

ga-hert.jpg

Terug
Bovenaan