MisterV
Well-known member
neeBrad Pitt trekken. kom je.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
neeBrad Pitt trekken. kom je.
Zo weten we ineens de naam van de buurvrouw!Moet wel toegeven dat Chelsea slikt...
Heeft iemand weet van een mooi bos in de omgeving van Gent met wat goede-actie?
OK zoals ik eerder gemeld had paste het net niet (1 of 2 mm).
Er was helaas niks beweging in te krijgen. We hebben liggen trekken en sleuren met twee stevige binken : Rien de kloot. Dat vond ik heel raar maar na een tijdje het te bekijken en bestuderen werd het duidelijk.
Het is finaal wel gelukt maar heeft daarbij wel de geest gegeven. R.I.P.Gelukkig was ie al bijna 17 jaar oud en was ie aan het eind maar toch echt mijne WTF van het jaar.
Mensen uit West-Vlonders, een ras apart!Heel af en toe een schaap of geit. Bij heel grote schaarste zullen ze ook wel een koe pakken. Kippen die gepakt worden, wordt als normaal gezien.
Soms is een dunne beter, maar ik heb meestal liever een dikke pot.
POIDH!we zijn met drie samengebleven op de piste: Ik, een vrouwelijk paardenmens en een lesbienne. Ik heb zelden zoveel leut gehad!![]()
Tzijn Chinezen, dus ik vermoed plantaardig. En ze ruiken noch smaken naar ossewit.
Maar toch![]()
Zo speciaal is dat niet.
Mijn pa zat vroeger bij een service club en daar was het ook elke week masturbatie ...
kinderen vind ik niet geheel onaangenaam

Deze morgen zat er bijna 1 in mijn gat.![]()
Stoefer!Ik mag straks terug die vuile slang uitrollen en alles rust op de grond. Ik vind dat echt een last.
minder dan 5 minuten
Symptomen zijn verminderd maar nog steeds aanwezig.
Ah okay, we geven het best nog wat meer tijd.
Kom over 3 maanden nog eens.
Dat is dan 240euro.
![]()
Ja dat zijn totaal andere gaten natuurlijk
Als ik de 6e kan kom ik ook, liefst Brussel maar Antwerpen durf ik ook wel komen als ik mijn schoon kleren aan heb.
WEL NI LACHEN MET MIJN KLEINTJE!
De kans is groot dat je zal moeten slikken als je er snel van af wil geraken.
Is dat een nieuw ding dat ik nog niet ken?Ge zou beter trekken in plaats van te diken van mijn kluuten
Toen ik keek waren ze te lang en gingen ze te diep voor mij