Donderdag en vrijdag 3 keer gedaan, elke keer weer.
Ik snap niet dat de fysica zo ingewikkeld is voor sommigen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Donderdag en vrijdag 3 keer gedaan, elke keer weer.
Ik snap niet dat de fysica zo ingewikkeld is voor sommigen.
Voor de geïnteresseerden: ik ben gewoon aan het doen. 3x op af. viel wel goed mee, was niet moeilijk maar ook niet heel gemakkelijk.
Uiteindelijk op anderhalf jaar tijd 3x de achterbank gebruikt. Dus daarvoor moest het ook niet.
t Spel zit veel te vast
Eens een afspraak maken bij de seksuoloog?Hier bij ons toch al serieus tijdje droog
Ok, SeksuoLotteEens een afspraak maken bij de seksuoloog?
Je zou ook gewoon kunnen slikken![]()
Ik heb altijd een zwak gehad voor de goedkope pruimen. En bij 7 was het helemaal om zeep, de fysica werd volledig overboord gegooid dat het op geen kloten meer trok.
Gestart met nr. 9. gewoonweg op niveau.
Ik heb de indruk van de wereld te zijn.
Hier en daar wat lichte kneuzingen en oppervlakkige schade na een harde, intense sessie gisterenavond.
Man, wat hou ik van het gevoel wat 'banged up' te zijn waarvan je na 3 dagen hersteld bent, zonder echte blessures te hebben.

Hier maken ze er toch ook een sport van om net de badkamer te bezetten terwijl jij die eigenlijk nodig hebt omdat je gaat trekken, terwijl zij dan wel de godganse dag thuis zijn...![]()
Hij zou beter bij @Tomski gaan helpen. Heb gehoord van een buur van hem dat die zelfs te lui is om te trekken.
den eerste BG'er die ook maar iets bij @Tomski gaat doen, zal ik toch wel niet zijn zeker. Ik heb nu wel genoeg gezaagd om daar eens langs te gaan.
Ik zal wel gaan trekken.
Hij heeft ook nog hulp nodig om een vast te houden
2 weken terug in Spanje tijdens een beurt een oudere met schoon geluid mogen aanschouwen. Het was een oudere man met twee oudere vrouwen. Nog geen uur later kwam ik. Politie stond er bij en op het eerste zicht geen gewonden gelukkig.
De voorkant van de nieuwere modellen vind ik anders ook mislukt. Die smalle voor.
Ik heb via de chat raad gevraagd.
Je wilt via dat gaatje vanachter zijn.
Wie helpt deze arme jongen eens?Ik kom precies nooit![]()
In haar bio stond dat ze goed in elkaar kon steken. Dus ik had haar als eerste bericht gewoon gestuurd "ik heb een expert nodig". Waarop zij een heel enthousiast antwoord terugstuurde en zo geschiede het dus: 2 dagen na dat bericht zaten we samen in elkaar te schroevenDe eerste date heeft 10u geduurd haha.