Green Mamba
Well-known member
Ja, niet simpel om er in te komen. De setting voelt toch raar aan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, niet simpel om er in te komen. De setting voelt toch raar aan.
Maar ik hou er van. De spanning, de voldoening achteraf, de controle. Binnen 10 jaar wilt mijn lichaam misschien niet meer mee, wie weet. Ik blijf het doen zo lang ik kan. Ik hoop dat ik in de toekomst geen tot weinig last krijg. Dan ga ik BJ o.i.d. doen.
Chapeau! 1 dame per avond is al genoeg (vind ik)Ik ben op een avond eens aan 7 geraakt maar dat herhaal ik niet meer. Dat is niet meer plezant. Een vier of vijftal is ook goed.
Anaal verkracht worden met een roodgloeiende ijzeren staaf kan je zo ook als boeiend en interessant gaan omschrijven...
De gewone bollen zijn het meest in trek
Hier is 2026 alvast excellent gestart. De eerste kandidaten om te rimmen komen in zicht.
Mijn excelletje is alvast klaar. Momentje invullen en selecteren waar ik de transactie doe (mezelf, met de madam) en alles wordt automatisch samengevat.
Kinky.Het ballen draaien start binnen 2 uur.
Familiekorting gekregen?met de schoonmoeder.
naar de prijs vragen en er dan fijntjes op wijzen dat het nogal goedkoop is.
Na een tijdje die van mij gebruikt te hebbendie zou iets geschikter moeten zijn voor kindjes
daarmee dat sommige bedrijven dan uw miniscuul ding in een veel te grote doos steken![]()
![]()
Deze agent verstopte zich in de bosjes om te controleren op gsm’en achter het stuur: “We doen dit eigenlijk vrij regelmatig”
Geen flitspalen of slimme ANPR-camera’s, maar een gewone camera en een verscholen agent. De federale wegpolitie politie hield vandaag een opvallende controleactie op de Mechelsesteenweg. Agent Wouter Fransen betrapte verschillende bestuurders op het <a...www.hln.be
Wordt maar eens gefotografeerd terwijl je een doos Pringles eet om erna te horen dat je 15d je rijbewijs kwijt bent. Man man man, gsm ok, maar toch niet voor iets te eten in de auto.
Ocharme die man!Die man krijgt daar op een gegeven moment het verwijt dat hij zelfs aftrekken, laat liggen.
zouden ze beter herdopen tot "Help, mijn vrouw is te lui om te ...".
Het duurde even voor ik er echt in kwam, maar uiteindelijk vond ik het.
Duurt hooguit paar minuten en geen uren.
Geen kat die het hier durft zeggen maar ik zal het doen. Blijven sleuren blijven genieten.
Eens met je eigen hand is ook plezant. Het moet niet altijd op verplaatsing zijn. Thuis maak je de beste goals.Een paar onverwachte zware kosten en de toch wel een beetje grote verplaatsing naar Kortrijk zijn redenen om me terug te trekken.
... Hier wonen zoveel alleenstaanden. Dat gaat goed rieken in de kelders. En beestjes gaan er ook zot op zijn.
Een pot nat. Benieuwd of mijn er nu plots mooier gaat uitkomen eens ze klaar is
Vorige week verlof gehad en samen met de madam begonnen voor het eerst in 2 jaar tijd dat we eens geen kinderen bij ons hadden en het is eraan te merken. Ruim 80 uren in 1 week. Ik heb haar mogelijks verslaafd gemaakt. Qua strategie is ze misschien niet de sterkste maar de ideëen die ze soms heeft zijn van goudwaarde.
Een goblin met ideëen is een gevaarlijk iets![]()
Hier seWeet je dat die dat gewoon voor niets doen voor 1000€... Das niet veel meer dan het materiaal in aankoopprijs lol... En dan moet je nog op zijn minst 20 werkuren rekenen, en eigenlijk liefst 25 als je het een beetje goed wil doen, met de nodige voorbereiding, demontage zonder kapot te doen en afwerking...
Tesla's zijn nu niet de moeilijkste, maar onder de 2500 ex kom ik er niet voor uit mijn zetel, 2500 ex is een zeer eerlijke prijs voor een kwalitatief afgewerkte wrap.
1000 euro is gewoon voor nieks, maar echt voor nieks.
Maar allé, er mogen veel wraps naast ne wrap van mij gaan staan, zal nooit beschaamd moeten zijn
2 wraps per dag kan ook alleen maar met 6 man in dienst, ik weet dan ook niet hoe je die mensen betaalt als je amper 300 euro marge hebt op een werk die 20 a 25 werkuren in neemt![]()