Van voor .. van achter ... Zo moet het!Al 5 keer opgeweest vandaag, afwisselend met de anus. Genieten!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van voor .. van achter ... Zo moet het!Al 5 keer opgeweest vandaag, afwisselend met de anus. Genieten!![]()
Heel af en toe als het zacht weer dan durf ik wel eens met mijn vader 9 holes doen, geen 18.
Hey listen i don't judge...Ben aan mijn POR boosterbox begonnen, op't gemakje. Nog maar 7 reverse homo's dubbel.
Stomme autocorrect...Hey listen i don't judge...
Ik vraag me gwoon af wat reverse homo's zijn feitelijkStomme autocorrect...

Niemand heeft zin om Jos in zijn nek te hebben.
Gewoon doorduwen, komt helemaal goed.
Ik heb hetzelfde. Ik begin enkel nog als ik er echt heel veel zin in heb. Spelen om te spelen kan ik niet meer.
Euh kinkyMayo smeert nochtans goed voor de kakker.
.Zeer blij met de verlenging
Beffer is no longer...![]()
Door te beffen potverdekke!Ik vraag me vooral af hoe ge komt.
Als ge daar ne stinkbek van krijgt, is er iets goed mis.Door te beffen potverdekke!
Als ge daar ne stinkbek van krijgt, is er iets goed mis.
Ik wil niet weten wat gij zo allemaal uitspookt, maar dat zal ook niet zo goed ruiken mijn gedacht...Mayo smeert nochtans goed voor de kakker.
Goh ja,’t is ne groeier.Ik vond hem nogal 'klein' overkomen eerlijk gezegd.
Jij weet er meer van blijkbaar...Goh ja,’t is ne groeier.
VDP heeft oneindig lang gebeukt tot wanneer hij
kwam.
Ik had geen oplossing voor het druipen? Auw, gaat weer een leuke week worden.
![]()
Amerikaanse minister van Defensie Hegseth lijkt Bijbelvers te verwarren met verzonnen versie uit misdaadfilm ‘Pulp Fiction’
De Amerikaanse minister van Defensie Pete Hegseth lijkt een gênante vergissing te hebben gemaakt tijdens een kerkdienst in het Pentagon woensdag. Hegseth kondigde aan dat hij een bepaald Bijbelvers ging voorlezen, maar citeerde in de plaats daarvan een verzonnen versie van het vers uit de...www.hln.be
Ik dacht dat ze daar enkel het “and I will strike down with great anger and furious vengeance” deel kenden