Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slecht voor mijn cholesterol.Het is nodig. Buiten Zwam kunnen ze mijn bloed drinken. En hier waarschijnlijk ook.
Op uw leeftijd lijkt alles me een upgrade.Slecht voor mijn cholesterol.
Uw mening over sterke en zwakke werkwoorden?Diffie, staan er zoveel spellingsfouten in mijn posts? Dan heb ik heel graag dat je me daar op attent maakt want taal is mijn dada. Maar toen ik in mijn oorspronkelijke post 'slok' zag staan, deed me dat aan drinken denken. En de twijfel sloeg toe.
Ik moet binnen 4u opstaan voor te gaan werken, is dit nefast voor mijn cholesterol?Slecht voor mijn cholesterol.
In naam van de maatschappij wil ik je graag bedanken voor de gemaakte opofferingen.Ik moet binnen 4u opstaan voor te gaan werken, is dit nefast voor mijn cholesterol?
Thanks, veel regrets straks, dat weet ik nu al.In naam van de maatschappij wil ik je graag bedanken voor de gemaakte opofferingen.
Uw mening over sterke en zwakke werkwoorden?
Slecht voor uw slechte cholesterol of slecht voor uw goeie cholesterol? Daar zit een wezenlijk verschil in he.Slecht voor mijn cholesterol.
Ze zeggen toch dat bewegen goed is om de cholesterol laag te houden. Maar gij 'beweegt' misschien ni veel tijdens uw werk?Ik moet binnen 4u opstaan voor te gaan werken, is dit nefast voor mijn cholesterol?
Zweedvoet is hier de fitste van ons allemaal.
Spreekt voor uw eigen hé.
![]()
Hehe, vlotjes over de 15.000 stappen per dag, en al beginnen met een fietstocht dalijk!Ze zeggen toch dat bewegen goed is om de cholesterol laag te houden. Maar gij 'beweegt' misschien ni veel tijdens uw werk?

Ros bloed poept goed
volgende keer toch maar die spuitzak gebruiken die ik liggen heb maar amper gebruik.![]()
laten trekken voor morgen.
Bedankt voor de update!Nog steeds actief, vorige week met een architect en helaas moet ik het idee laten varen, gezien de stijging kom ik echt niet meer
Tja, nu ook ook al op OnlyFans vlieg, moest ik wel terug actief wordenBedankt voor de update!

En wie weet hoeveel Mulan op Onlyfans zou kunnen verdienen

wat een kut!
Vrouw vannacht liggen spugen als een bronstige zeeleeuw...!