Gisteren had ik een stijve en lichte hoofdpijn. Vandaag geen hoofdpijn meer, wel nog steeds een stijve.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren had ik een stijve en lichte hoofdpijn. Vandaag geen hoofdpijn meer, wel nog steeds een stijve.
Tjah, ik ben niet zo thuis in die materie maar jij precies wel.@nestorius Het beste is dan nog dat hij Pfizer heeft gekregen en ne blijvende stijve heeft... wel gemiste kans dat ge dit niet erin hebt verwerkt!!!
Tjah, ik ben niet zo thuis in die materie maar jij precies wel.
Alsook merk ik dat hij weinig groeit aan de onderkant, vooral aan de bovenkant. Heb nochtans vorige maand een stuk van de bovenkant afgeschoren om de onderkant te stimuleren.
Hoe is Abou zonder kleren?
Hij hangt erin, maar 't is geen vakwerk![]()
Als hij wat zwaarder wordt is opknopen lastiger
Wel soms lastig om te knopen als je kind wikkelachtig
Je kind gaat er niet van doodgaan, hé, laat dat duidelijk zijn. Maar het is echt niet zo'n goed idee om dat te doen, zoals hier héél uitgebreid bescherven

Zie maar dat ze zich niet van bal vergissen
Ik was al begonnen en dan zegt mijn madam gewoon stopt maar man
Confronterend :/
Ik wil niet werken voor shellshock.Als de klant vraagt of hij u droog in de kakker mag nemen bij elk bezoek, gaat gij dat dan ook doen! Het is uw job om de klant te geven wat hij wil
in een ! veranderd
Ik ben apetrots dat ik haar ene keer overhoop heb kunnen schieten.
Zelf je materialen kopen en aan een handig iemand vragen om ... je te naaien? Al denk ik dat je al rap aan 30 euro ... zal zitten. Schuim, waterwerende stof en rits.
Zó slecht is het loon nochtans niet hoor.Ik wil niet werken voor shellshock.
Ik heb alleen eenin een ! veranderd
![]()

Ik ben zo hetero als maar zijn kan maar als ik een stapel playboy's in mijn handen gedouwd krijg dan ga ik zeker eens kijken. Sowieso.
Word daar opgewonden van ik vind een mooi vrouwenlichaam leuk om naar te kijken.
Nog een klein vraagje over het vasthouden. Naar boven en naar onder heb ik beet maar links of rechts ?