Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kort effe de tong ertegen, oeh baby!![]()
en dan met uw tong aan likken. Kreeg je zo'n heerlijk schokje dat juist een sweet spot was.
Net iets gepost in het hondentopic, wou het eerst nog hebben over "mijn grote harige vriend" maar toch maar niet gebruiktBG, never fails![]()

Net in mijn grote harige vriend gebruikt
Mijn vriendin heeft beurtenkaartjes laten maken
Voel mij zo nen echte nu.
En nu ga ik nog wa met m'n stempelke spelen.
Mijn vrouw is 4 jaar

Je bent weer te traag, heb hem al lang verwijderd!Allez @coldplayke, die quote staat 2 posts hoger al. En dan nog geen moeite doen om een deftige grappige edit te doen![]()
Ik ben hier nu mijne kleine aant trekken om te zien wat ik mis... godverdomme![]()
De kleine straks "Papa waarom?"
"Zwijg! Papa wil likken!"
ik ben ook al keihard
Nieuwe klap voor de horeca nadat ze eerder al zo moeilijk nieuw personeel vonden.Onze servers zijn vergast.
Brand alarm is (ten onrechte) afgegaan en bij gevolg is er gas gelost om te blussen.
We doen het zelfs in de kleedkamer van de voetbal dus waarom niet de vriendin.![]()
Dat is bewust uit de context getrokken, amigo.Ge zijt een woord vergeten!![]()

Dat zijn sommige ladies-only lessen die samen een leuk groepke vormen en zich dan ook goed amuseren.
Wel gek gevoel dat ik binnen nog maar 2 knuffelcontacten mag hebben en gisteren met 15 man in totaal binnen, I loved it.
Beetje blauw mja da maakt 't fijn