oooh da's ne glinsterende. Ge moogt die houden en verkopen voor vijf miljoen miljard pottekes haargel.Tis aan mij. Ik speel pot of greed en trek 3 kaarten. Dan leg ik de verschrikkelijke Blue eyes white dragon.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oooh da's ne glinsterende. Ge moogt die houden en verkopen voor vijf miljoen miljard pottekes haargel.Tis aan mij. Ik speel pot of greed en trek 3 kaarten. Dan leg ik de verschrikkelijke Blue eyes white dragon.
Dit is een evidentieIk ga voor garnaalroze en ik sla mijn beurt meteen over om een Duvelke te drinken.
Daarmee ligt @Shrimpy uit het spel wegens irrelevantie.![]()
Alleen voor Duits. Hij komt wel altijd met zijn schoonzoon, Sam.Mag ik Jean-Marie Pfaff als joker leggen voor mijn vertalingen?
Sam heeft wel een geheime “laat het gras maar groeien” modus, waarbij keiluide marginale muziek de SS’ers wegjaagt die de eindbaas beschermen.Alleen voor Duits. Hij komt wel altijd met zijn schoonzoon, Sam.
Hele gedurfde move om de Sam kaart te spelen, want ge verandert uw pionneke in een halve marginaal.
Werkt beter in ‘t EngelsDe geruchten over mijn overlijden zijn sterk overdreven.
Dit is Vlaamse grond dus fuck off met uwe bullshit, loser.Werkt beter in ‘t Engels
Ik ben geen dubbel van Loser.Dit is Vlaamse grond dus fuck off met uwe bullshit, loser.
Wikkes is dood.Ik ben geen dubbel van Loser.
Wikkes is een dubbel van Loser.
En een echte schipper vaart door die rode zee.Ik spin the bottle en het draait naar uw moeder. Sorry bro regels zijn regels.
Ge zult dan een schup en botten nodig hebben. Ik zal u het adres van het kerkhof geven.Ik spin the bottle en het draait naar uw moeder. Sorry bro regels zijn regels.
De zee is een uitbreiding op dit spel en die heb ik nog niet gekocht.En een echte schipper vaart door die rode zee.
Sorry, maar de app installeer ik niet. Ik geef geen geld uit aan al de microtransacties die erin verstopt zitten. € 69 voor 3 levens en 10 roze jetons? Goed zot!De zee is een uitbreiding op dit spel en die heb ik nog niet gekocht.
‘T is al complex genoeg met deze landregels.
hebt ge de app all op uw smartphone? Daarmee kunt ge beter winnen.
Buzzkill muchGe zult dan een schup en botten nodig hebben. Ik zal u het adres van het kerkhof geven.
De fles moogt ge houden, voor iedere speler hebben we een nieuwe (die ik wel eerst heb leeggedronken).

C c c c c coooombobreaker, zelfs!Buzzkill much![]()
Nee tis al tijdens het installatieproces dat ge moet betalen. Per 5mb die ge download, vragen we uw creditcardgegevens.Sorry, maar de app installeer ik niet. Ik geef geen geld uit aan al de microtransacties die erin verstopt zitten. € 69 voor 3 levens en 10 roze jetons? Goed zot!