Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas, want de volgende ronde was de duvel-ronde.C-C-C-COMBO BRRREAKER.
Daarmee win ik de combo breaker ronde en ben ik vrijgesteld voor de volgende beurt.
Ideaal, duvelke drinken.
Nee, het was de duivenronde. Zoek een duif en vlieg jouw boodschap om ter snelst de wereld rond.Helaas, want de volgende ronde was de duvel-ronde.
Een grote of kleine boodschap?Nee, het was de duivenronde. Zoek een duif en vlieg jouw boodschap om ter snelst de wereld rond.
Hoeveel kilogram kan een gemiddelde duif dragen?Een grote of kleine boodschap?
Geen idee, staat dat niet ergens in de spelregels?Hoeveel kilogram kan een gemiddelde duif dragen?
Jawel maar de inkt is uitgelopen. Ofwel 300 gram of 3000 gram. Ik denk 3000, want waarom betalen mensen daar anders miljoenen euros voor?Geen idee, staat dat niet ergens in de spelregels?
ik hang mijn boodschap van 3000g aan mijn duis, gooi ze het raam uit en en ze valt te pletter direct op de grond (2 verdiepingen naar beneden).Jawel maar de inkt is uitgelopen. Ofwel 300 gram of 3000 gram. Ik denk 3000, want waarom betalen mensen daar anders miljoenen euros voor?
Ai ge hebt pech. Dat buske van Bpost moet nog 60 pakjes afleveren en de boodschap zal er ondertussen afgevallen zijn. Maar hey, shit happens.ik hang mijn boodschap van 3000g aan mijn duis, gooi ze het raam uit en en ze valt te pletter direct op de grond (2 verdiepingen naar beneden).
Ze wordt dan overreden door een buske van Bpost en blijft een heel tijd aan het linker voorwiel plakken. Hopelijk gaat dit busje richting mijn bestemming.
Uw zending werd afgetekend en geleverd.ik hang mijn boodschap van 3000g aan mijn duis, gooi ze het raam uit en en ze valt te pletter direct op de grond (2 verdiepingen naar beneden).
Ze wordt dan overreden door een buske van Bpost en blijft een heel tijd aan het linker voorwiel plakken. Hopelijk gaat dit busje richting mijn bestemming.
Ik start een geschil bij Bpost en mag 3 gratis zendingen doen met een max van 2000 gram. Dat zijn toch 2 duiven.Uw zending werd afgetekend en geleverd.
Door de postbode incorrect geleverd.
Door een vreemde kerel, 3 blokken verder afgetekend.
JOB WELL DONE BEPOOOOST.
Chance dat we wereld rond is, en niet plat, of ge zag die duiven nooit meer terug.Ja, mijn 2 duiven zijn als eerste rond de wereld gegaan dus ik win dat spel hier!
🕶