Het Hoge Noorden Seizoen 3

oei... moet een beetje tegenwind geven hier: hoe tof ik het programma ook vind door de aantrekkelijkheid van het hoge noorden en de bijwijlen interessante visies en ervaringen van de mensen die naar daar trekken, Annemie's interview skills & commentaar waren om te huilen😢... vrees voor enige verbetering op dat gebied.

oei... moet een beetje tegenwind geven hier: hoe tof ik het programma ook vind door de aantrekkelijkheid van het hoge noorden en de bijwijlen interessante visies en ervaringen van de mensen die naar daar trekken, Annemie's interview skills & commentaar waren om te huilen😢... vrees voor enige verbetering op dat gebied.

Allez, Annemie haar lompe, botte vragen aan mensen die aan de grond zitten is net deel van de charme van dit programmma :oi22:

"Chris, dus eigenlijk ben je dakloos op dit moment"

Ze is gewoon genadeloos!

Voor de fans, elke nieuwe aflevering staat al rond 9u op VRT Max voor het op het lineaire kanaal wordt uitgezonden. Zoals verwacht is Annemie weer op oorlogspad om de mensen een depressie aan te praten 😅

J18FTGi.png

Je ziet gewoon dat ze niks goed van plan is :oi22:
Ze beseft het helemaal niet. Haar "mededogen" en awkward vragen aan mensen die meestal niet super extravert zijn, ze denkt echt dat ze goed bezig is en het allemaal verstaat. Die personen durven haar wss ook niet vlakaf zeggen dat ze bot is (of alleszins niet echt tactisch).

Ze beseft het helemaal niet. Haar "mededogen" en awkward vragen aan mensen die meestal niet super extravert zijn, ze denkt echt dat ze goed bezig is en het allemaal verstaat. Die personen durven haar wss ook niet vlakaf zeggen dat ze bot is (of alleszins niet echt tactisch).

Daarom dat ik Annemie echt een meerwaarde vind voor dit programma. Speciaal land, speciale mensen, en zeker een speciale reporter.

Zou me niks verbazen als ze die prille relatie van Emma en Tommy ook kapot krijgt, dat neigt teveel naar een sprookje om zomaar te laten passeren :hurrr:

Alle gekheid op een stokje, ik kijk al enorm uit naar de eerste aflevering en ga proberen niet alles ineens te bingen op vrt max.

Hier is 'em idd

wJ3Xe57.png

En volgende aflevering gaat hij huilen omdat dat nieuw huis in het noorden toch niet de hemel is. Annemie weet al waar hem te raken.

Ik kan Annemie niet uitstaan, maar dit ruikt naar cult... Misschien toch eens proberen te kijken.

Ik ben ook geen fan van Annemie, maar had het programma een kans gegeven omdat het over het hoge noorden ging.
Nu ben ik wel fan van het programma, niet om het hoge noorden ,maar inderdaad de Cult hoe Annemie mensen in de grond kan boren.

Begin in ieder geval in seizoen 1

Precies of die mensen die zich daarvoor inschrijven weten dat niet op voorhand... dat de deelnemers van La Vie & Rose of zelfs Eviva España niet 100% wisten waaraan ze begonnen: ok nog. Maar als je tegen het 2de Seizoen van Het Hoge Noorden nog niet weet hoe het marcheert: that's on you. Zó erg vinden die mensen dat toch blijkbaar niet want er zitten er toch weer nen hoop tussen die vorige seizoenen ook al meededen.

Fijn ook dat Evelyne terug meedoet, dat kan niet anders dan de ultieme comeback story worden! Dat was toch écht rock bottom aan het einde van vorige seizoen. Nóg dieper zakken gaat gewoon niet meer.

Ik ben ook geen fan van Annemie, maar had het programma een kans gegeven omdat het over het hoge noorden ging.
Nu ben ik wel fan van het programma, niet om het hoge noorden ,maar inderdaad de Cult hoe Annemie mensen in de grond kan boren.

Begin in ieder geval in seizoen 1
Je moet idd wel beginnen bij seizoen 1, anders ga een heel deel van het verhaal missen met toppers zoals mevrouw zweef.

Volgende week komt Soetkin weer op het scherm, ook een markante figuur. Ze is weeral zwanger ook nog. Ze zal afleveringen lang wisselen tussen "ik ga stoppen met werken" en "ik ga toch 3 jobs tegelijkertijd doen en urenlang pendelen".

Terug
Bovenaan