Die hippies
"Ja, tis nen job gelijk een ander..." *snel zenuwachtig lachje als hij ziet dat die Eef da gehoord heeft* om dan ne minuut later krek hetzelfde te zeggen. Job gelijk een ander? Ik weet het niet hoor... ik kan niet veel jobs bedenken waar hondenkak opkuisen tot de kerntaken hoort.
En die Soetkin... Annemie maakt daar graag een slachtoffer van maar komaan: dat is imo het perfecte voorbeeld van mensen die nooit willen kiezen.
- Ze gaat een jaar thuisblijven voor haar 2de kind...
- 5 seconden later: kga wel al terug wa werken ze.
- 20 seconden later: "een week bij mij, een week hier terwijl ik moet optreden, een week bij mijn ouders... das toch geen probleem".
Kweet niet, als je voor kinderen gaat, kies dan duidelijk voor die kinderen... al de rest komt op de 2de plaats. Zeker als je die ervaringen al hebt van u eerste dochter. Ik bedoel niet ze moet stoppen met leven/werke maar volgens mij reist die echt veel rond waardoor ze regelmatig dagen weg is (méér dan eens 2-3 dagen per maand). Hoe je er niet bij stil staat dat geen stabiele omgeving is voor een kind...
En ze weet het volgens mij zelf zeergoed: ze begint verschillende keren nen uitleg om plots zichzelf te onderbreken en dan zie je haar bijna denken "wacht, dit kan ik niet zo zeggen want dan kom ik er slecht uit".