Heb je dat ook graag bij de vrouwen? Dat ze hun benedenbaard op hun borst plakken?Dat is eigenlijk borsthaar dat ik er met velpon heb opgelijmd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je dat ook graag bij de vrouwen? Dat ze hun benedenbaard op hun borst plakken?Dat is eigenlijk borsthaar dat ik er met velpon heb opgelijmd.
Oei nee, dan voel ik mij enorm geïntimideerd, zeker als het asymmetrisch gedaan is.Heb je dat ook graag bij de vrouwen? Dat ze hun benedenbaard op hun borst plakken?
Ik zou denken dat een symmetrische versie van vrouwelijke borstbaard zo onaangenaam zou zijn dat het niet veel verschilt van aan asymmetrische versie.Oei nee, dan voel ik mij enorm geïntimideerd, zeker als het asymmetrisch gedaan is.
Ah, ja, die ken ik! Bo Van Spilbeeck.Hier heette ze Bo.
Borsthaar is genetisch voorgeprogrammeerd dat het maar een beperkte lengte kan bereiken. Dus niet geschikt om over te plaatsen naar baard of hoofd.Dat is eigenlijk borsthaar dat ik er met velpon heb opgelijmd.

Borsthaar is genetisch voorgeprogrammeerd dat het maar een beperkte lengte kan bereiken. Dus niet geschikt om over te plaatsen naar baard of hoofd.
Deze post is dus onwaar!![]()
Met het allergrootste plezier doe ik dat idd absoluut niet!Dat ga jij niet decideren.
Ge hebt al genoeg miserie met die van u, zeg maar.Met het allergrootste plezier doe ik dat idd absoluut niet!