Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan ook een deel van de saus in een aparte pan overscheppen om zo verder te laten reduceren. Dan zorg je dat je vlees niet verder gaart, maar heb je wel een mooier gebonden saus.Enige wat ik niet goed weet ... als de ragout kookt, droog je het vlees uit. Als je het laat pruttelen blijft de saus soms te lopend. Moet ik dan standaard het deksel er af laten? Fond met maïzena om aan te dikken lukt natuurlijk ook wel.
Inderdaad, sauzen die ge niet te waterig wilt best starten met een roux.Ik zet mijn deksel pas op de pot als de saus de gewenste dikte heeft, kan toch snel 2u duren. Een beetje bloem meebakken met uw ajuinen net voordat ge afblust doet ook wonderen.
)

Heel lekker hoorLasagne van duif![]()
is een recept van mijn stiefmoeder. In plaats van de klassieke werk je met een roux op basis van wildfond/porto, mengeling van champignons als groenten en pecorino als kaas.

GestoofdDat heb ik nu nog nooit gehoord.
Maak je gehakt van de duif, of is het een soort kapotgestoofd vlees dat ge gebruikt voor uw lagen?
Ik vind het zonde van de duif, eet die eigenlijk altijd gebraden met een frietje.![]()