Muñoz
Well-known member
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat jij wél meer geïnteresseerd bent in de grote verhalen, maar in de plaats daarvan koos je ervoor om toch wat denigrerend te doen. Vertel me dat je er niets van kent, zonder te vertellen dat je er niets van kent. Zoiets. Op basis van archeologisch onderzoek en geschreven bronnen die er wel zijn, kan je wel degelijk vrij veel vertellen over het alledaagse leven van de mensen die hier leefden. Dat heeft niets met pseudowetenschap te maken.
Ah, please. Pot verwijt de ketel, maar bon.
Ik ontken totaal niet dat geschiedenis (zeker in die tijdsperiodes) voor mij een tamelijk zwart gat is, behalve geschiedenis van het economische denken mss. Maar je kan ook gewoon niet ontkennen dat er relatief weinig beschikbaar is in die tijd (wat 'verwerkbaar' is gegeven het budget), zeker als je het dan nog verengt naar die kleine lap grond dat (historisch) Vlaanderen is. Ik kan begrijpen dat je boos bent dat er niet doorgedraafd wordt over details, maar goed dat is niet mijn probleem en ook niet het doel van Tom Waes z'n programma.
Laatst bewerkt door een moderator: